Tin merah klasik

in #teammalaysia6 years ago

Hai semua apa khabar pada hari ini seperti biasa saya akan memulakan pertuturan bahasa malaysia bagi membiasakan penulisan cerpen, khususnya ahad ini kita bercuti dan esoknya memulakan hari bekerja seperti biasa.

Seorang kawan bernama Mel.G menyatakan perhubungan seseorang mahupun yang berpasangan adalah suatu yang kreatif, mengapakah ianya kreatif? Kerana melalui kata-kata perkenalan kita mengenali seseorang melalui perdebatan kadangkala juga melalui pergaduhan. Ketika aku sedang menikmati setin cola klasik aku mendapat ilham melalui perbualan kami tadi.

Bayangkan kalaulah aku cuba mengadaptasikan suatu keadaan dalam masa yang masa yang sama juga, aku berhadapan dengan seseorang yang tidak asing lagindalam hidup aku, mungkin perbualan kami mendatar tanpa memberikan kesan efektif, bayangkan bagaimana efektifnya perhubungan itu harus kita melebihkan kreativiti permulaan topik yang ingin ditulis.

Terakhir sekali, seteguk coca-cola kadangkala memberikan inspirasi manisnya rasanya rasa itu tetapi untuk jangka masa yang panjang ianya memudaratkan kesihatan. Sekian jaga kesihatan dan juga berinteraksi lah dengan lebih mendalam agar perhubungan seseorang itu mampu meningkatkan prestasi dalam perbualan tertentu bagi topik yang ingin dibincangkan.

Sekian dan terima kasih

Sort:  

You've been upvoted by TeamMalaysia community. Do checkout other posts made by other TeamMalaysia authors at http://steemit.com/created/teammalaysia

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67