Nire memoria bereizgarria tea kopa batekin egiten du lan

in #undefined6 years ago

Ez dut gogoratzen nire tea kopa erosotasuna eta erosotasuna gustatu izan zaidan edo estutu. Gogoan izan lehen klasea ikasten ari zela, Mejo arreba sukaldera etorri zitzaidan etxean aurkitu eta kettlearen azpian tea etzanda nengoen.
Amma batekin etxera joan nintzenean, «hotza edo beroa» galderetan entzun nuenean, «beroa eta tea» bezain larria izan nintzen. 'Tea kolore beltza da', inoiz ez dut sinesten edo sinesten. Baizik eta Jhoom egun euritsuetan, gosaldu ondoren, irakurri liburuak edo albisteak, telefonoz hitz egiten, bulegoan lanean, istorio berri bat idazten, nire tea kopa da nire lagunik onena

qq.png

Unibertsitatera bukatu ondoren, ausardia gertatu zenean, batzuetan kare-tea kafe-makina jaten zuen euriaren gainean. Jupa Jhapa, Urteko lehen pausoa kopa handi batean jaitsi da. Kopa batekin, tea kopa bat eskatu nuen kantitate handiz. Ez nuen berrogeita bost taka-errailari erretzea, izar-tea kopa bat edateko. Eta beti nire lagunak tea eta zoroak hazi dira.
Nire bizitza Dhaka zenez geroztik, hainbeste ipuin txikiak eta oroitzapen handiak biltzen hasi nintzen Mohammadpur, Banani, Bangla Motors, Dhanmondi dendetan. Dendan dauden anai guztien izenak oroigarriak izan ziren eta horietako askok izen bat ezagutzen zuten. Izan ere, materia bihurtu da. Bulegoaren amaieran, bat-bateko denda harrituta nengoen eta zortzi tea tea limoi edan ondoren.

qq2.png

gutxi tanera denda handiak ketalite etengabeko seethe lodiak tea hostoak, tea cups-ilara hori nola garbitu kezkatuta dut gorroto, esne kondentsatua ajar teen eta Cup-koilara tum Tung kopa kea soinua hartu nahi du Pozik nago poesia bezala. Uste azala ilunagoa honetan Edozeinek likare batzuk cumulus cumulus hodei zeruan nahasketa izango nuke.
Gau ondoren, atea hutsik dago bederatzietatik aurrera, haize indartsua sortzen denean, ilargi handiak datorrela eta joestana sortzen du, edo edalontziak euriaren gogora ekarriko duenean, tea katilu bat poltsa batean Gelditu nahi duzu

Eseri besterik ez duzu, eta mundu guztia aurrera egingo du. Ez dago jatetxe edo denda errealik munduan, ez da ezer errege. Bakarrik nire istorioak airean daude, nire buruak memorian bizi duen hautsez beteriko tea denda beldurgarri bat erretzen du.
Oso esan nahi nuke: 'Mama, tea kopa bat ikus dezakezu gogortasun handiz, azukre koilarakada bat

Sort:  

You got a 3.37% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63740.26
ETH 2618.46
USDT 1.00
SBD 2.79