You are viewing a single comment's thread from:RE: #734. 쌀국수가 먹고플 땐 이곳!View the full contextView the direct parentmistytruth (67)in #tasteem • 6 years ago 코로나가 일상을 바꾸고 있네요~ 편안한 휴일 보내고 계시죠~^^
그러게요... 코로나가 여럿 힘들게해요!!^^
행복한 주말 저녁되셔요~~^^