You are viewing a single comment's thread from:RE: 행운에 사나이가 먹는 카페스어다(베트남생활자)View the full contextView the direct parentfreegon (79)in #tasteem • 7 years ago 덕분에 4천원에 못사서 천운 이였죠.ㅎㅎ