You are viewing a single comment's thread from:RE: [돌핀이] 광주 수완지구에 위치한 코지메이트를 다녀왔습니다View the full contextView the direct parentasd5710 (70)in #tasteem • 6 years ago 어디서본 양이라고 햇던니 거기서 나온 양이었군요