Hej, to ja :D

in #taku7 years ago

Cześć jestem Dawid w internecie możecie znaleźć mnie pod pseudonimem Taku.
Tworzę sobie filmy od ok 2010 roku na kanale YouTube osiągnąłem 150 000 widzów i postanowiłem przenieść sie na platformę D.Tube. Dlaczego? Powód jest prosty cenzura i poprawność polityczna YouTube przytłacza mnie i uniemożliwia mi prowadzenie swojego kanału tak, jakbym chciał.
Na moim kanale możecie znaleźć filmy typu:
komornik wszystko zabrał hahaha.png
Beka na teamspeak seria polegająca na "oddshotach" śmiesznych momentów na moim serwerze głosowym taku.yt

RC1.png
Rage compilation to kolejna seria na moim kanale która charakteryzuje się "oddshotami" które robię podczas gdy gram w gry komputerowe, wszystkie wybuchy złości wrzucam do takiego odcinka i montuję tak, aby fajnie się to oglądało.

141.png
Tak jak poprzednio oddshoty śmiesznych momentów podczas gdy gram

12312312312312.png
od czasu do czasu streamuję jak sobie rozmawiam z widzami czy też przeglądam internet, zdarza się że gram na żywo.

Mój kanał to w większości czarny humor, nie każdy lubi to oglądać na YouTube moje odcinki dobijają do 350 000 wyświetleń z beki na teamspeaku. Raz na jakiś czas wpadnie łagodniejszy również lekko zabawny troll na ffa.
No to co to tyle ode mnie witam wszystkich mam nadzieje że spodoba wam się moja twórczość ;P
Na D.Tube można mnie znaleźć pod nickiem: takuyt
Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62932.98
ETH 3353.92
USDT 1.00
SBD 2.47