ê die heks, 'Ek sal jou drie dae lank mens maak en jy sal

in #swh7 years ago

Intussen, nie ver van daar nie, werk bose magte in die onderwater koninkryk. Ursula, die Sea Heks, wat die onderwater koninkryk voor Triton bestuur het, was op soek na 'n manier om Triton omver te werp. Deur sy kristalbal kan hy Ariel sien huil. Hy het die idee gehad: "Ek kan die Seekoning verslaan deur sy seun."

Ursula het 'n paar van haar aalbediendes, Flotsam en Jetsam, na die Ariel se grot gestuur. Hulle kan Ariel oortuig dat Ursula haar kan help om die geliefde Prins te kry. Ariel was so hartseer dat sy Sebastian se waarskuwing geïgnoreer het en met Flotsam en Jetsam gegaan het om die Seeheks te ontmoet.

"Ek het 'n aanbod vir jou, lieflike kind," het Ursula gesê toe Ariel in die nes ingekom het. "Bied?" Ariel het onskuldig gevra. 'Ja,' sê die heks, 'Ek sal jou drie dae lank mens maak en jy sal jou Prins ontmoet. As jy haar op die derde dag voor die sonsondergang kan soen, sal jy vir ewig as 'n mens saam wees. As hy jou nie soen nie, sal jy terugkeer na 'n meermin, en jy sal my gevangene wees! En die beloning vir hierdie aanbod is jou stem, "het die towenaar gesê. "My stem?" Ariel het verras gevra: "Ek sal nie kan praat of sing nie. Hoe kan ek die Prins verlief raak op my? ". "Jy het nog steeds jou pragtige gesig," het Ursula geantwoord.

Sort:  

Ursula het 'n paar van haar aalbediendes, Flotsam en Jetsam, na die Ariel se grot gestuur. Hulle kan Ariel oortuig dat Ursula haar kan help om die geliefde Prins te kry. Ariel was so hartseer dat sy Sebastian se waarskuwing geïgnoreer het en met Flotsam en Jetsam gegaan het om die Seeheks

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48