Хэрвээ чи түүнийг гурав дахь өдөр нь нар жаргах

in #swa7 years ago

Үүний зэрэгцээ, тэндээс холгүйхэн хүчирхэг хүч усан доорх хаант улсад ажиллаж байна. Тритоны өмнө усан доорх хаант улсыг удирдаж байсан тэнгисийн шулмын Урсула нь Triton-ийг сүйтгэх арга зам хайж байв. Кристал бөмбөгөөрөө Ариелийг уйлж байгааг харж болно. Тэрбээр "Би хүүгээ дамжуулан тэнгисийн хааныг ялж чадна" гэсэн санааг дэвшүүлсэн юм.

Урсула хоёр ефел зарц, Флотсам, Жеттам хоёрыг Ариелагийн агуй руу илгээв. Тэд Ariel-ыг Ursula түүнд хайртай Ханхүү авахад нь тусалж чадна гэдэгт итгэдэг. Ариэль маш их гунигтай байсан тул Себастиангийн анхааруулгыг үл тоомсорлож, Флотсам, Жетсам нартай хамт тэнгисийн шидтэнтэй уулзахаар явжээ.

"Би чамд санал тавьж, сайхан хүүхэн байх болно" гэж Урсула хэлэв. "Тендер?" Ариэль гэнгүүр асуув. - Тийм ээ, би таныг гурав хоногийн турш хүн болгоно, чи ханьтайгаа уулзана. Хэрвээ чи түүнийг гурав дахь өдөр нь нар жаргахаасаа өмнө үнсэлцэж чадвал чи хүний ​​хувьд үүрд хамт байх болно. Хэрэв тэр чамайг үнсээгүй бол чи лусын дагина болох болно, чи миний хоригдол болно. Энэ саналыг хүлээн авах шагнал бол чиний дуу хоолой "гэж хэлэв. "Миний дуу?" Гэж Ариел гайхаж асуув. "Би ярьж, дуулж чаддаггүй. Намайг Ханхүүг хэрхэн хайрлах вэ? ". "Чи үзэсгэлэнтэй царайтай хэвээрээ л байна" гэж Урсула хариулав.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57690.80
ETH 2449.97
USDT 1.00
SBD 2.33