Nu är det möjligt att titta på Blindspot på Netflix

in #sverige3 years ago

Har du sett fram emot de dagar då du kommer att kunna streama Blindspot på Netflix? Det finns massor av tv -serier som aldrig någonsin kommer till Netflix, och sedan har du tv -serier som kommer till Netflix, sedan tas de bort och sedan kommer de plötsligt tillbaka igen (som Downton Abbey som just återvänt).

Och så har du Blindspot. Under mycket lång tid har människor i Sydamerika kunnat strömma de första fyra säsongerna av tv -serien på Netflix, men den sista säsongen har inte varit tillgänglig på Netflix ... förrän nu!

kurt weller in blindspot.jpg

För jag har precis upptäckt att du nu kan titta på Blindspot säsong 5 på Netflix också. Är det inte bara fantastiskt? Även om det var planerat att avsluta serien efter den fjärde säsongen (som inte blev någon stor succé), bestämde de sig ändå för att ge stängning till fansen, och därmed en femte säsong bestående av nio avsnitt (om jag inte minns rätt) var gjord.

Jag såg faktiskt den sista säsongen själv, och jag trivdes faktiskt ganska bra. Den var full av action, spänning, coola situationer och situationer som verkade omöjliga att lösa. Men som tur var gjorde Kurt Weller, Jane Doe, Zapata och Patterson ett bra jobb även den sista säsongen, även om de saknade Reade mycket (särskilt Zapata saknade honom).

Jag ska försöka att inte ge bort hela historien här, så varför inte gå till Netflix för att titta på Blindspot där istället?

Kan du inte hitta Blindspot på Netflix?

Om du inte kan hitta Blindspot på Netflix, ta en titt på följande artikel för att hitta alla svar du behöver. Det kommer att förklara för dig var du kan hitta Blindspot på Netflix och hur du kan titta på Blindspot på Netflix, även om det inte kan hittas på din nuvarande plats.
https://www.thevpnboss.com/kan-jag-titta-pa-blindspot-sasong-1-5-pa-netflix-ja/?lang=sv

Nu räcker det. Kolla artikeln ovan och gör dig redo att se Jaimie Alexander, Sullivan Stapleton, Audrey Esparza och Ashley Johnson under den sista säsongen av Blindspot på Netflix.

Om du är ett fan av Sullivan Stapleton, så kan jag varmt rekommendera att du ser serien Strikeback efter att du avslutat de fem säsongerna av Blindspot. Det är ännu en actionfylld serie med massor av saker som händer!

Ha en underbar dag och jag hoppas att du kommer att tycka om att streama Blindspot online!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59244.75
ETH 2651.05
USDT 1.00
SBD 2.49