Jag tittar på The Blacklist säsong 8 på Netflix

in #sverige3 years ago

Är du en av de miljoner fans av Raymond Reddington som har väntat väldigt länge på att se den åtta säsongen av The Blacklist på Netflix? Visste du att du inte behöver vänta längre? I själva verket, precis som NBC i USA visade ett nytt avsnitt per vecka på TV i USA, fanns det vissa länder där du kunde se de senaste avsnitten av The Blacklist på Netflix, med nya avsnitt tillgängliga varje vecka.

Så om du fortfarande letar efter ett sätt att se The Blacklist säsong 8 på Netflix, leta inte längre. Jag har bra nyheter för dig!

Var kan man se The Blacklist säsong 8 på Netflix?

Vill du lära dig mer om hur och var du kan se The Blacklist säsong 8 på Netflix? Ta en titt på följande artikel: https://www.thevpnboss.com/hur-kan-jag-titta-pa-the-blacklist-sasong-8-pa-netflix/?lang=sv

Där hittar du mer information om hur du hittar de senaste avsnitten på Netflix och vilket VPN som hjälper dig att få tillgång till Netflix -innehållet i sådana länder.

Är The Blacklist säsong 8 värd att titta på?

Jag är ganska glad över hur åttasäsongen började. Allt har blivit lite mörkare, men Raymond Reddington bevisar återigen att han är huvudpersonen i serien, och inte Elizabeth Keen. Saker och ting går annorlunda under den här säsongen, precis som de gjorde under säsong 6 och 7, och det är det som gör den här serien intressant.

Jag har inte helt slutat se The Blacklist säsong 8 på Netflix än, men jag är halvvägs och jag ser fram emot alla kommande avsnitt som jag har kvar.

Har du sett några avsnitt av The Blacklist säsong 8 hittills? Hur tycker du om den senaste säsongen?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59428.91
ETH 2657.45
USDT 1.00
SBD 2.50