Kollaboratør Sussie Grevsen, Corrupt government worker, who is one of the whosed fiat-monsters / collaborators I have ever meet. I will make video tomorrow morning after the meeting!

in #sussiegrevsen7 years ago

So I got a response today from Sussie Grevsen, of course she failed to give me answers to her agressive behaviour towards my person. I am going to meet her tomorrow at 8.30 and then afterward I am planning to make a video about what she said and which decision she took about me!

Here is the mails I send to her and her response from today:

Vil lave en rettelse til det jeg skrev tidligere... jeg vil gå ind i lokalet (selvom det har været ekstremt ubehageligt indtil nu, hver gang!) med dig også selvom du ikke accepterer at jeg filmer og optager vores samtale... men du skal vide at jeg hvis du giver mig yderligere problemer, laver jeg en video som kommer på internettet, hvor jeg beskriver hvad du har sagt/gjort!... Og de fleste stoler på hvad jeg siger, fordi mange kender mig og ved at jeg ikke er en løgner og ikke er en person som ønsker at skade andre...

Lasse

Den 12. februar 2018 kl. 17.03 skrev Lasse Ehlers [email protected]:

Iøvrigt ekstremt agressivt at true med at tage dagpengene fra hvem som helst... og især mig, da du ved at jeg er blevet udsat af en bolig i 2015 og er totalt afhængig af mine dagpenge, som de fleste iøvrigt er... du har manglende respekt for min person og må gætte på at du gør dette mod mange andre mennesker... det er umoralsk og forkasteligt.

Som skrevet vi ses imorgen og så forventer jeg at du opfører dig som et anstendigt menneske og vi for afsluttet denne kontakt på en anstændig måde, det vil sige uden fare for at jeg skal miste mine dagpenge og blivet sat på gaden for anden gang på få år.

Lasse Ehlers

Den 12. februar 2018 kl. 16.49 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

    "Min opgave er at forsøge at finde de bedste muligheder for dig ift. at lande et job." Man kan sige at du virker destruktiv og agressiv overfor min person, ikke hjælper mig i job, tværtimod, så hvis du spørger mig, løser du ikke din opgave overhovedet.

    Det spørgsmål, der står tilbage (efter alle despørgsmål som jeg har stillet dig i tidligere mails er), hvorfor siger du: "at du ikke følger reglerne" ??? Og kan du i det mindste ikke se at det virker ekstremt agressivt at sige til en jobsøgende som hænger i med næb og klør i livet generelt. Jeg har fortalt dig min generelle livssituation og at jeg søger jobs på livet løs og mindst det antal jobs som jeg skal søge i følge reglerne. Med andre ord at jeg overholder reglerne. Så vil du fortælle mig på skrift eller mens jeg optager vores samtale imorgen, hvorfor du ikke overholder reglerne som du skal i følge loven? og Hvorfor du stiller agressive og upassende spørgsmål?

    Jeg tror du gør dette overfor mange mennesker, jeg kan se at mange af de andre jobsøgende er meget unge og de har måske ikke samme styrke personligt som mig, til at sige fra over for dig som jobkonsulent. Det får mig til at tænke på hvor mange unge mennesker du har gjort psykisk fortræd.

    Du må meget gerne svare med det samme.

    VI SES IMORGEN.

    Lasse Ehlers

    Den 12. februar 2018 kl. 16.27 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

        T.O.
        ---------- Videresendte meddelelser ----------
        Fra: Lasse Ehlers <[email protected]>
        Dato: 12. februar 2018 kl. 16.23
        Emne: Re: syg
        Til: Sussie Grevsen <[email protected]>



        Herudover finder jeg det ekstremt at du ikke engang forholder dig til de psykiske skader vores seneste samtlae medførte og som jeg har beskrevet, for eksempel at jeg ikke sov fredag nat. Det vidner om at du er ret ligeglad med andre mennesker og din indvirkning herpå. Jeg gør mig klar til at møde op imorgen, men går ikke ind i et lokale med dig, før jeg har din accept af at jeg optager vores samtale. Herudover vil jeg stadig gerne have svar på mine spørgmsmål som beskevet i de tidligere mails, som jeg mener du kan svare på allerede nu!

        Den 12. februar 2018 kl. 16.23 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

            Herudover finder jeg det ekstremt at du ikke engang forholder dig til de psykiske skader vores seneste samtlae medførte og som jeg har beskrevet, for eksempel at jeg ikke sov fredag nat. Det vider om at du er ret ligeglad med andre mennesker og din indvirkning herpå. Jeg gør mig klar til at møde op imorgen, men går ikke ind i et lokale med dig, før jeg har din accept af at jeg optager vores samtale. Herudover vil jeg stadig gerne have svar på mine spørgmsmål som beskevet i de tidligere mails, som jeg mener du kan svare på allerede nu!

            Den 12. februar 2018 kl. 16.03 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                Hej Sussie Grevsen,

                Jeg anser det for ekstremt passivt agressivt at du ikke svarer på mine spørgsmål og vil optage vores samtale imorgen for min egen sikkerheds skyld. Herudover vil jeg vide på forhånd hvor længe vi mødes imorgen fra kl 8.30?

                Hilsen

                Lasse Ehlers

                Den 12. februar 2018 kl. 14.43 skrev Sussie Grevsen <[email protected]>:

                    Hej Lasse,

                     

                    Vi ses i morgen, hvor vi kan tage de spørgsmål op, som du gerne vil have svar på.

                    Min opgave er at forsøge at finde de bedste muligheder for dig ift. at lande et job.

                     

                    Med venlig hilsen

                    Konsulenthuset ballisager a/s

                    www.ballisager.com

                     

                     

                    Sussie Grevsen

                    Konsulent

                    30 63 85 17

                    sussie foto 2016

                    Rekruttering - Karriererådgivning - Outplacement

                     

                    LinkedIn_IN_Icon_45px

                     

                    Fra: Lasse Ehlers [mailto:[email protected]]
                    Sendt: 12. februar 2018 14:36
                    Til: Sussie Grevsen <[email protected]>
                    Emne: Re: syg

                     

                    Til Sussie Grevsen,

                    du har ikke svaret på mine mange spørgsmål, som var i naturlig forlængelse af vores seneste samtale, det virker på mig meget agressivt, idet vi har et møde imorgen og jeg stadig ikke kender årsagen til dine udtalelser under vores seneste møde.

                    Omend, det er dig som har magten og jeg kommer til mødet imorgen tidlig, idet jeg er pålagt dette af staten og som sagt altid overholder reglerne efter bedste evne.

                    Hilsen

                    Lasse Ehlers

                     

                    Den 10. februar 2018 kl. 15.45 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                        https://steemit.com/sussiegrevsen/@lasseehlers/my-involuntary-story-with-sussie-grevsen-the-woman-in-the-picture

                         

                        Den 10. februar 2018 kl. 15.45 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                            Siden du aldrig svarede på disse beskeder og dine adfærd har været helt uakceptablet agressiv, har jeg set mig nødsaget til at dele mine oplevelser med dig siden starten af januar på steemit. Jeg vil selvfølgelig stadig gerne have svar på mine spørgsmål og ønsker ikke yderligere agression mod min person. Herudover kan jeg oplyse at jeg mener, som sagt til samtalen, at jeg overholder reglerne. Det virker helt vildt forkert at du så til det siger at du ikke overholder reglerne. det må være et eller andet totalt galt med dig Sussie Grevsen, aldrig har jeg oplevet en så destruktiv person overfor min person og jeg har oplevet meget skulle jeg hilse at sige.

                            Som tidligere skrevet møder jeg op tirsdag kl 8.30 som du bestemte som vores sidste møde. Det er klart at det bliver med "paraderne oppe" denne gang. det er mig en gåde at du vil udøve agression mod andre mennesker og jeg frygter at du gør dette mod mange unge mennesker i dit job som jobkonsulent.

                            Lasse Ehlers

                             

                            Den 10. februar 2018 kl. 05.40 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                                Kan tilføje at din eneste undskyldning for din agressive adfærd, er vel at du ikke ved det selv og ikke kender til verden i sammen omfang som sådan en som mig... igen vi ses Tirsdag.

                                 

                                Den 10. februar 2018 kl. 05.37 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                                    Endnu en rettelse: "Jeg har ikke sovet hele natten, efter de uhyrligheder jeg oplevelse til samtalen IGÅR.".... håber du forstår det nu... tror det skulle være klart nu...

                                     

                                    Den 10. februar 2018 kl. 05.36 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                                        Delen omkring Steemit, var lidt fejlformuleret, idet jeg jo netop forsøger at løse dette uden offentligheden... så den skulle rettere være noget i retning af, du er velkommen til at svare på disse spørgsmål på mail....

                                        Jeg må sige at du har virket meget destruktivt på min psyke, mere end jeg har oplevet fra andre "jobkonsulenter"... som skrevet, vi ses på tirsdag... uanset mit helbred.

                                         

                                        Den 10. februar 2018 kl. 05.33 skrev Lasse Ehlers <[email protected]>:

                                            Hej Sussie Grevsen,

                                            Jeg har ringet til dig nogle gange hvor jeg mødte op og hvor du ikke svarer på din telefon og ikke er til mødet. Jeg ved godt at jeg kom forsent en gang, men du må lige tænke på at jeg er et menneske.

                                            Jeg har ikke sovet hele natten, efter de uhyrligheder jeg oplevelse til samtalen idag. Jeg har løbende taget noter for at stille dig en række spørgsmål for at få dårligdommene ud af verden, jeg sender disse nu... Jeg oplyser dig også om at jeg kommer til mødet på tirsdag uanset om jeg får sovet om natten eller ej, så jeg forventer du er der.

                                            Her er mine noter og spørgsmål:

                                            Noter forudfor sidste møde med Sussie Grevsen,

                                             

                                            Generelt oplever jeg dig som agressiv og destruktiv i forhold til min person.

                                             

                                            Hvorfor spurgte du om jeg kender firmaet TMmotor?

                                             

                                            Hvad mente du med “vennerne?”, som du sagde umotiveret og uden kontekst ved seneste samtale.

                                             

                                            Hvorfor spørger du hvornår jeg holder min fødselsdagsfest?

                                             

                                            Hvorfor spørger du om jeg vil have et job?

                                             

                                            Synes du selv at det er iorden at du siger “jeg overvejer om du står til rådighed for arbejdsmarkedet”, når nu du ved at jeg søger minimum de job jeg skal ifølge reglerne?

                                             

                                            Iøvrigt finder jeg det upassende at du stiller spørgsmålet: Citat: “Bor du alene?”, da det sådanset ikke kommer en jobkonsulent ved.

                                             

                                            ---

                                             

                                            Din adfærd finder jeg generelt upassende og derfor dette brev til dig via steemit, hvis du ønsker at svare, så venligst skriv en kommentar til denne blog post. Jeg finder det belastende at du skal fremkomme på min blog, men det er min måde at få dig ud af tankerne på!

                                             

                                            Jeg har svaret ærligt på dine meget personlige spørgsmål eller i hvert fald de fleste, jeg har oplyst dig om ting som “skat er tyveri”, anarkokapitalisme og den flade jord. Jeg synes jeg har været et ordentligt menneske overfor dig, synes du selv at du har været det samme over for mig?

                                             

                                            Nu vil jeg forsøge at slikke mine psykiske sår, som jeg har fået i kontakten med dig og forsøge at lægge vores kontakt bag mig. Jeg håber at der ikke kommer flere problemer med mine dagpengeudbetalinger fremover og jeg er klar over at du kun er en brik i et større system, lige så er jeg. Dog har jeg givet dig værdi med mine ord (uagtet du måske ikke ved det nu) og du har desværre ikke givet mig værdi, med dine ord og/eller selskab, idet du ikke har oplyst mig om noget jeg ikke vidste i forvejen og dine spørgsmål har virket aggressivt på mig og har forværret mit liv. Iøvrigt sagde du selv at du ikke overholder reglerne og det I sig selv finder jeg agressivt, jeg kender ikke dine motiver for dine handlinger, idet du ikke er lige så åbent og ærligt et menneske som mig og hvis du ønsker at oplyse mig og verden om det, beder jeg dig igen svare i en kommentar til denne artikel.

                                             

                                            Undskyld at jeg er så ærlig, nu vil jeg tilbage til at passe mit liv, herunder min jobsøgining.

                                             

                                            Farvel og vi ses på tirsdag, hvor jeg forventer en samtale uden agressioner mod min person, som er lovlydig, hårdt arbejdene og følger dagpengene reglerne, således som jeg er blevet anvist!

                                             

                                            Lasse Ehlers

                                             

                                            PS: Min opsparing er meget meget lille, da jeg stort set ikke har deltaget I større “fiat money” transaktioner, iøvrigt kommer dette ikke dig ved som jobkonsulent og jeg finder det upassende at du indirekte spørger til det i vores samtale.

                                             

                                             

                                            2018-02-10 5:29 GMT+01:00 Lasse Ehlers <[email protected]>:

                                                Hej Sussie Grevsen,

                                                 

                                                 

                                                Er her nu... kan ikke se dig, nu er det anden gang jeg møder op hvor du ikke er her??

                                                 

                                                Jeg venter her 15 min og så går jeg igen...

                                                Venlig hilsen

                                                Lasse Ehlers
Sort:  

nice post you my friend really like to post you my friends thank you for sharing things that I can learn from you

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81