Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

·

You got a 7.67% upvote from @postpromoter courtesy of @fproductions!

This made my day !

·

Haha, jævla bra sang. Men så sant så sant. Fuck JP Morgan!

Heheh I made a meme about this other day for dmania :D

whatbitcoincanbuy.png

Haha! What a song. Awesome! Fuck those guys... they don't know what what's befallen them...

·

😂😂😂
Really. Fuck You JP Morgan!
Just wanted express my frustration after i work for you for a year.
Again.
Fuck you JP Morgan 😂
You're CEO is Stupid as hell.

·
·

Fuck you JP Morgan , DIE SLOWLY

·

i also

·

Fuck you JP Morgan! Fuck you banksters!

·
·

Dont fuck

Hahah my new favorite Xmas song ! Maybe we can bribe someone with a bitcoin to play this song during their Xmas party - that would be awesome. Maybe here daughter will agree to do it for free

·

Do come by and Upvote this post @originalworks.
Has to be the most viral post at the moment.
It's too fucking funny😂

Hahahahahah This was the best song EVER!!!! Great job dude!!! Fuck You JP Morgan!!

From the very beginning I was like: 😳😂😂😂😂Hahahhaa coolest song ever and right on point now!!!I hope this song of yours will go viral in the internet that would be sooo amazing hehe

Haha! That was great! "Merry christmas jp morgan, jamie dimon, chase this MoThEr pHuCkErS ..................." I was chucklin' out loud my friend. Excellent! Yep, dimon's daughter is the smartest of the lot not owning debt slaves for a living. Good for her.

This is epic! I hope Jamie dimon has this in his inbox in the morning!!

·

I agree with you my friend .

Lol, very hilarious. Can't stop laughing, i fell from the chair while listening to it. A nice funny Xmas song. Lol

Laughed for a moment 😆😆😆😆😆😂😂😂😅😅😅
@fyrstikken
Great post ❤❤❤

Jp Morgan CEO Jaime Dimon might actually like this, i bet we could have a drink with him and just relax

awesome!!!

Amazing!

Jamie is probably taking home a $20,000,000 year end bonus, so I'm sure he will have a Merry Christmas.

VIVA LA BLOCKCHAIN !
13177708_10154144517026182_8090607144692257108_n.jpg

end of dept slavery in sight
bankster mafia in panic mode
bbergmafia.jpg

It's always NAZI week on History Channel

Hahaha! Love it! The christmas spirit is surging!

Ps. I'm new to Steemit and made my first contribution in terms of an introduction post the other day. Now I'm working on a piece that involves drugs that aren't really drugs, cops and the importance of securing your cryptos. I'll leave the rest up for imagination. If you would help a fellow Norwegian out, I'd appreciate a "Follow" big time. Hopefully my introduction post is an indication that I'm rater serious about Steemit and plan on devoting myself to creating quality content. I'm also working on a series on alternative logos for already existing coins which I plan to launch next week. Cheers! :-)

Hello...
...............................🌟
.............................o🌕o
............................🌲o🌲
...........................🌜🌲🌛
.........................🌞o🔅o🌞
......................o💡o🌲o💡o
.....................o❄oo✳oo❄o
..................💮oo💖oo💮oo💖
................o🌟oo🎋oo🎋oo🌟o
..............🌲oo🎆oo🌟oo🎆oo🌲
............o💫oo💖oo🎉oo💖oo💫o
..........💖oo💫oo🔅oo🔅oo💫oo💖
........o🍭oo🔖oo🌲oo🌲oo🔖oo🍭o
.......MERRY X-MAS To @fyrstikken !!!

Bitcoin is the different kind of feel in this cristmas... .it's blessing for us...
hope something can be changed...by this system...
just feel and say happy cristmas
song is going..
outstanding but surprised
keep it up..

hahaha it is so funny. Thank you @fyrstikken

merry cristmas..
hope we will get extra surprise somedays later....
love this song.attractable song to feel of love

best of luck
wish you best for all the day...
feel of merry cristmas
@Resteemed

LOL'd!
4k184nfxSphcs.gif

This is so cool and funny too, well done and thanks for making us happy. Merry Christmas in advance.

This must be the best gift ever!
BTC > fraudulant JPM!!!

Merry Christmas @fyrstikken.

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

thank you for share its amazinggggggggggggggggggggg

very nice song

wohhh nice and lovely Christmas song it is,,,, thanks man for your awesome post,,, enjoy your upcoming christmas party.......

ha ha ha so funny :)

@fyrstikken and @booster

Hello.
I am a big fan, you & booster service.
I found error booster logic.

You should fix it.

Now, when Booster is voting, someone send SBD, booster will refund it.
However, frontier guild voted it.

Someone is using a booster to keep this going.
This is a serious problem.


My english is not good, however you should know it.

Have a wonderful Christmas!. Lovely Xmas song

@fyrstikken nice $162.00 when I UP Voted.........

Funny

Hello @fyrstikken Are you going to explain why you went on a flagging rampage a week ago and flagged a bunch of my posts and comments.

Trying to determine if you had some rational?

Or you just got drunk and rude and irrational?

You are of course one of the lead ambassadors of the STEEMIT platform

Hahahaha!!! I thoroughly enjoyed this!

I remember JP Morgan spreading FUD and trying to (successfully) bringing Bitcoin price down. Jamie Dimon and China did some serious damage (and bought much?) to Bitcoin.

Both parties have made a lot of money from buying the dip.

ahahah I'm preparing a christmas playlist to share with the community. I don't think I'm going to include this theme of yours but I really enjoy it!

you are a big singer.i like your song.really this amazing..

👍👍😄😄😄😄😘😘😘 @fyrstikken

Fuck You JP Morgan.. go on fuck you

i like your song,thanks for sharing
have a nice day @fyrstikken
Resteemed

i am waiting for your every post

i think your rvery content i like it

thanks for sharing
..and i wait for your next content..carry on your activity..best of luck my friend..😍😍😍

Thank you and share the love

jajaj nice son, i remember you

Months before, when they are just growing, I see that you have had a lot of success in the community, I congratulate you.

I do not manage to have it, but now I'm growing.

Nothing.......say...
just i will say...........***FUCK YOU ** jpmorgan

Brilliant

wow very nice video like it so much

re-steem

amazing song...you are super singer...👌

wow nice video super song..

Ha ha ha .... awesome. The only thing better will be to see him Short Bitcoin and lose everything.

what a video really nice..

re-steem

Hey @fyrstikken Thats A Literally laughed out loud at this!

a nice video really super..

Well done JP. Morgan!

imageresteem it.

My friend greet video and i enjoy this video

fantastic Christmas song thank u...

မဂၤလာပါဗ်

@fyrstikken My favorite Xmas song.

@fyrstikken Haha! Love it!

This was really funny even if I didn't understand everything you referred to. Finance and crypto are really a new thing for me, but even I know not to trust this stuff.

You forgot to wear your christmas sweater

I laughed for a long time. So JP Morgan and it is necessary! :))))

HAHAHA, way to go brotha!

Congratulations, your post received one of the top 10 most powerful upvotes in the last 12 hours. You received an upvote from @thejohalfiles valued at 122.28 SBD, based on the pending payout at the time the data was extracted.

If you do not wish to receive these messages in future, reply with the word "stop".

U smashed it great post ..laughed a lil for a while buddy .
#fyrstikken 😂👌👌🎉🎊

Congratulations @fyrstikken, this post is the third most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Superhero or Legend account holder (accounts hold greater than 100 Mega Vests). The total number of posts by Superhero and Legend account holders during this period was 44 and the total pending payments to posts in these categories was $2254.96. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Happy christmas!👌

jp morgan gotta enjoy this one for sure :D

Enjoy the song, thanks for sharing, wish joyful Christmas.!

Come back to Fiat, you're richer than you think!

Hahaha OMFG...This song.

This is awesome!

Fuck You JPM // You fucked millions of lives in 2008 // Its Time To Fuck YOu JP Morgan

giphy.gif

Lol hell yeah brotha!

Episk @Fyrstikken!!!!!!!!!!!

Go & fuck Jp Morgan 😅😆😆👀👀👀👀💵💲💰📯📯📯📯
@fyrstikken
Great one 👻👻👻

haha. This is too funny.

Bit out of time but the man raises an important issue. Fuck you JP Morgan :D.

really very nice video../

que te follen JPMorgan!!!!

Merry christmas dear

Huh my new favorite Christmas song! Maybe we magician party time this music play a Bitcoin with someone box will - it will be awesome. Maybe the girl free for it to agree to be

@ fyrstikken - hope Jamie Dimon gets to watch this ..lol ;)

Wonderful and best way to welcome latecomers like JP Morgan and their cynicism

Hahahah, I hope that CEO of JP is going to jail because of the things that he said about BTC so JP can buy more at lower price

Why everyone hating him now?

morgan got no chill this time

Hahha lol 😁
Upvote for upvote and follow by follow