Nowe ambicje nowe nadzieje - zdobywamy szczyt swoich możliwości !!!

in #styl-zycia6 years ago

szczyt.jpg
Posłuchałem rad pewnego trenera personalnego, zmieniam styl życia! Mniej słodyczy(to już od paru miesięcy), więcej spacerów z psiakiem, więcej nauki, więcej pomocy Mamie. Od dobrych 2 tygodni wstaję 6 - 7 rano, robię sobie herbaty, zjadam serek wiejski czy to banana, golę się, myję zęby i wychodzę z psiakiem. Rzuciłem kawę, biorę suplementy.

Co mi to dało? Mam więcej z dnia, łapię słońce a nie tylko siedzę przed kompem i maniaczę w gry, schudłem ponad 24 kg, mam lepsze wyniki wątrobowe, mniej się męczę, mam żwawszy krok, umiem zrobić stronę www, daję radę połapać się w kursie prowadzonym po angielsku, poznaje nowych ludzi w tym dziewczyny, poprawiły mi się relacje z Mamą a za niedługo być może wypali pewien kurs choć dalej nie wiem czy dam radę fizycznie i psychicznie go ukończyć i czy w ogóle będę mógł w nim uczestniczyć gdyż nie mam pewnych "papierów"... Ale warto spróbować ;D

Staram szlifować swój angielski, obecnie mam zajawkę na komiksy po angielsku, powiem szczerze rozumiem z 30% - 40% albo mniej napisanych dialogów, ale sądzę że powinno być lepiej, muszę sobie sprawić tablet gdyż ten 7' mi wysiadł nie wiedząc czemu

Jedynie nie przezwyciężyłem siedzenia po nocach, mamy 23:12 a ja ślęczę przed kompem bo coś mnie do niego ciągnie, nie mogłem usnąć o tej 21:30, to mnie coś gryzie, to się wiercę, to mi za gorąco...

Tak więc na razie małymi kroczkami wspinam się pod górę do słońca... Każdy ma swój szczyt który chce osiągnąć ja marzę o niemożliwym dla zwykłego zjadacza chleba, ciekawe co mi z tego wyjdzie czy czasu albo zdrowia zabraknie...
Zdjęcie: https://www.polityka.pl

Sort:  

Congratulations @ziemowitpl! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - Send a gift to to your friends

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @ziemowitpl! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51