Messenger pobiera dane o telefonach użytkowników. Facebook: wymaga to ich zgody

in #strimi6 years ago

Kolejna sprawa związana z bezpieczeństwem prywatnych informacji w sieci w tle. Jeden z użytkowników Facebooka odkrył, że serwis zapisywał jego rozmowy telefoniczne i sms-y. Firma tłumaczy, że to funkcja, która wymaga zgody użytkownika.


Posted on Strimi.it

See the full content Messenger pobiera dane o telefonach użytkowników. Facebook: wymaga to ich zgody


Sort:  

Myślę że to jest bardzo dobry czas na wybicie się alternatyw, w tym steema i alternatywnych komunikatorów typu signal.
Sam dzisiaj z rodziną miałem rozmowę na ten temat.
Zauważyłem też że na samym fejsie wśród znajomych ludzie deklarują się że kasują konto, ja też jestem w kolejce. ;)

Chyba już nic mnie nie zaskoczy z fb... :)

Dobrze że jest szum, może się coś zmieni

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61098.19
ETH 2625.94
USDT 1.00
SBD 2.63