Witaj, świecie! v2

in #strimi6 years ago

Cześć, ja jestem Eryk Lupa, ale niektórzy znają mnie pod nickiem vistafan12. W dzisiejszym poście opowiem coś o sobie.

strimi!

Streszczenie

Pracuję jako administrator systemu, obsługuje 2 serwery Linux. Wolny czas spędzam na majstrowaniu przy programowaniu w językach takich jak Node.js, PHP itp. Szczególnie lubię serwery stron internetowych Apache.

Zainteresowania

Moje zainteresowania obejmują większość form technologii. Obejmuje to między innymi programowanie, serwery, fotografię, blogowanie, infrastrukturę, networking i edycję wideo / zdjęć. Dżoker wszystkich zawodów, ale władca żadnego. Gdybym miał wybrać moje najmocniejsze kombinezony, byłby to podstawowy rozwój sieci.

Spędzam czas w Internecie robiąc wszystko, co wynika z moich zainteresowań. Co zwykle obejmuje twittowanie czy oglądanie strimi.

I w sumie to tyle. Dzięki za przeczytanie!
#strimiMusisz

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27