Vero, głośna aplikacja mająca zastąpić Facebooka, daje drugą szansę na darmową rejestrację

in #strimi6 years ago

Ze względu na ogromne zainteresowanie aplikacją Vero, twórcy rozszerzają program bezpłatnego dostępu na więcej, niż milion pierwszych kont.


Posted on Strimi.it

See the full content Vero, głośna aplikacja mająca zastąpić Facebooka, daje drugą szansę na darmową rejestrację


Sort:  

Boost Your Post. Send 0.100 SBD and your post url on memo and we will resteem your post on 5000+ followers. check our account to see the follower count.

Ooo, super. Na pewno wypróbuję, bo Facebook stal się strasznie polityczny xD

Założyłem tam konto, apka wygląda świetnie, nie mam tam narazie żadnych znajomych, no i model biznesowy jest chyba lekko nierealny. Ale zobaczymy. Jak na razie jest ładnie ale pusto.

No ja też założyłem konto, jeżeli chodzi o design to w sumie bardzo mi się podoba.Mi osobiście model płatnego medium społecznościowego bez reklam bardzo odpowiada dlatego trzymam kciuki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28