Hejka wszystkim

in #strimi6 years ago

Nazywam się Tomek i jestem zupełnie nowym użytkownikiem portalu strimi.pl, zatem napiszę kilka słów o sobie
Lubię spożywać cziperki, pić śmietanę 30%, grać w Europę Universalis III a wolnych chwilach studiuję ekonomię. W przyszłości zamierzam osiągnąć średnią krajową, przeczytać wszystkie książki Swietłany Aleksiejewicz oraz dorobić się trójki dzieci, najlepiej własnych. Wolę nie mówić skąd dowiedziałem się o strimi, bo głupio przyznawać się do przeglądania wykopu, niemniej zamierzam wprowadzić na ten portal nowy kolor i liczę na cieplutkie przyjęcie ze strony strimiańskiej społeczności :3

Sort:  

vaporwave z wykopu? mam cię na czarnej.

kurde co ja Ci złego zrobiłem przepraszam wybacz mi i wróć do domu

nie przejmuj się, może tutaj zostaniemy kolegami.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64400.67
ETH 3506.16
USDT 1.00
SBD 2.53