Właściciel Crypto Academy zatrzymany przez policję

in #strimi6 years ago (edited)

Tym razem można się zgodzić z Rafałem Zaorskim. "Karma wraca .. a potem się dziwią ze TJS ma tak radykalne poglądy na tego typu praktyki .. i z tym walczy powtarzamy .. Trader zarabia na rynku .. a jeśli ktoś potrzebuje Twojej kasy do zarabiania i nazywa się traderem obiecując zyski . Śmierdzi to na kilometr. Jeśli nie ma jakiegoś modelu genialnego albo jasnych przewag to śmierdzi scamem.

"Śląscy policjanci zatrzymali 33-latka z Warszawy, prowadzącego firmę, która zajmowała się szkoleniami na temat kryptowalut i obrotu nimi. Według śledczych, mężczyzna obiecywał ogromne zyski, zamiast tego oszukał kilkadziesiąt osób, które przekazały mu swoje środki."

Właściciel Crypto Academy zatrzymany przez policję


Posted on Strimi.it

Sort:  

W ogóle w Polsce zarządzanie obcym kapitałem jako osoba fizyczna nie jest legalne. Sama kiedyś tak działałam, ale więcej nerwów to kosztuje niż można na tym zarobić i teraz obracam tylko swoimi środkami. Ludzie potrafią domagać się zwrotu nawet w momencie kiedy zarobili bo zarobili za mało! Miałam osoby, które jak się potem dowiedziałam wzięły kredyt żeby u mnie zainwestować i później była afera bo zyski nie pokryły wszystkich odsetek i kosztów kredytu. Pamiętam jak mnie to dziwiło bo ktoś zarobił dużo więcej niż oferują lokaty itp. i zły. Zwłaszcza, że mówiłam o ryzyku, że można stracić i nie chcę wiedzieć co byłoby wtedy, ale podejrzewam, że musiałabym oddać. Lepiej mniej, a inwestować swoje i mieć spokój. Inaczej wygląda sprawa zarządzania Pamm itp. i jak do konta podpinają się osoby całkiem obce, które chyba też mają większą świadomość ryzyka.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82