You are viewing a single comment's thread from:

RE: Internet Domowy - a jednak MOBILNY - nowa usługa T-Mobile o której się mało mówi

in #strimi6 years ago

czy to pierwsza reklama na strimi.pl ?
t-mobile mocno promuje te usługę korzystajac z afiliacji blogerów i vlogerów.

Sort:  

Jak widzisz nie korzystam z afiliacji ani nie daję żadnych reflinków. Chciałem się podzielić tym swoim zakupem. Wieczorem przedstawię dokument zakupu. Nie jest moim celem reklama T-Mobile. Po prostu dzielę się moim zdaniem doskonałą usługę która sprawi że stacjonarny kablowy internet przejdzie w zapomnienie.

Wstrzymaj się z ocena tej usługi. Robiłem test przez 3 miesiące i jak ściągasz po 250gb będziesz miał lejek. Na infolini wytłumaczą ci ze to jakieś błędy i dział techniczny zamie się ta sprawa. Po 5 dniach dostaniesz odpowiedz ze to nadajniki są obciążone. Taki ban trwa z 2-3 tygodnie lub do końca cyklu rozliczeniowego. Później rusza normalnie.

Hmm powiem Tobie, że statystycznie raczej bardzo bardzo ciężko mi przekroczyć miesięcznie 30 GB transferu danych. Więc tak ogromny zasięg o którym mówisz tj 250GB praktycznie u mnie nie jest możliwe do przekroczenia. Mimo wszystko należało by to potwierdzić u innych użytkowników. Może Twój przypadek był odosobnionym przypadkiem. Mi tłumaczono że urządzenie jest absolutnie bez żadnego limitu.

zajmuje się produkcja filmową i w tym miesiącu napradę sporo materiałow sciągałem, codziennie po 10-15 gb z weTransfra i ftp. Ale juz wruciło do normy. tj dziala na poziomie 15-25 mb/s i co najwazniejsze 10-12 uploadu.
Puki co to najlepszy internet LTE jaki mialem.
ps: minus tylko za soft na routerze bez mozliwosci wyboru częstotliwości

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60855.42
ETH 3369.56
USDT 1.00
SBD 2.50