Morawiecki oszalał!

in #strimi6 years ago

Polacy pracujący za granicą będą składać PIT-y w Polsce? Mam nadzieję że macki premiera nie sięgają Stanów Zjednoczonych.

Posted via Strimi

Source: view

Sort:  

Każdy, kto zajmuje się polityką powinien zapytać nie o to czy pracujący za granicą mają składać PIT w Polsce czy gdziekolwiek indziej.
NALEŻY ZLIKWIDOWAĆ PIT! To najbardziej nieuczciwy podatek na świecie! Masz KARĘ za to że pracujesz!

Mam nadzieję, że kiedyś ludzie się w końcu obudzą i rozgonią to towarzystwo, które siedzi od lat 80-tych zmieniając tylko nazwy partii. Lata mijają a Ci udają, że zmieniają swoje poglądy polityczne! Wiem, że kiedyś przyjedzie taki czas i coś w narodzie pęknie.

Wątpię, niestety. Nawet nie tyle jestem przeciwnikiem podatków. Chodzi o to, że niektóre są po prostu niemoralne.
Ale współczesna masa ludzka jest bardzo rozczenoiwa. To nie sprzyja likwidacji rozpasania.

Nadzieja może nikła owszem... dużej ilości ludzi pokazało się, że bardziej opłaca się nic nie robić. To jest przykre i niesprawiedliwe z punktu widzenia pracującego obywatela :/

A co z międzynarodowymi umowami o unikaniu podwójnego opodatkowania? Przestaną nagle obowiązywać? Premier Morawiecki niedługo będzie wymagał od obywatela by "wyspowiadał" się z każdej zarobionej złotówki (€, $) i zapłacił od niej podatek...

Szkoda gadać. Wymienić panią premier na "bankstera". Tu nie chodzi o pieniądze dla Polski tylko dla niego. Nie wiem jak wy, ale ja popieram inicjatywę jednego podatku. (za życie) Każdy płaci raz (zależnie od zarobków) i nie ma dziur w VATcie , nie trzeba zatrudniać armii ludzi do pilnowania tych wszystkich durnych podatków.
Ator się wypowiadał w jednym filmie o tym. (Nie podam bo nie pamiętam w którym)

Polskie prawo podatkowe jest jednym z najbardziej skomplikowanych. Też jestem za uproszczeniem tego do jednego podatku "za życie", ale masa ludzi na to nie pozwoli (głównie księgowi i firmy, które wyłudzają miliony VATu).

Ja tego nie skomentuję. "Miś" Stanisława Barei i "Latający cyrk Monty Pythona" przy tym się chowają.

Szukają na gwałt pieniędzy na spełnienie wyborczych obietnic, a Tadziu Rydzyk znów dostał jakieś pieniądze. Tym razem podobno 70 baniek.

cham sie uprze i mu daj! No skąd wezme jak nie mam!

Taki to pożyje - kasa od państwa, auta od bezdomnych jeszcze jeść dadzą wszędzie gdzie pojedzie, bo "rozpoznawalny".

A ja mam nadzieję, że macki tego szaleńca sięgną do kieszeni Izraelitów z Polskimi paszportami

Od tamtych kieszeni powinni zacząć 😂

Na 500+ brakuje więc sięga się po pieniądze gdzie tylko się da :/

Dokładnie! Obecna polityka jest katastrofalna dla zwykłych, pracujących obywateli! Jeszcze trochę i tlen nam opodatkują! Niegdyś takie plany były więc nic mnie już nie zdziwi... ,,Dobra zmiana,, ehhh..:/

Oni już chyba do końca się od rzeczywistości oderwali... Mam nadzieję, że to jakiś fejk, bo jak prawda, to wyjeżdzam na stałe i niech mnie pan Morawiecki po świecie szuka.

wygląda na to że to nie jest fake

w sumie już jakiś czas temu o tym słyszałem, ale nie zdawałem wtedy sobie z tego sprawy, że mogą aż tak chciwi być :/

Spokojnie panowie, niedługo wybory i wszystkie decyzje zostaną zweryfikowane. Poza tym ciekawi mnie fakt w jaki sposób będą egzekwować te należności?

Zaczyna się poszukiwanie pieniędzy... rabunkowa polityka socjalna kupowania sobie głosów to kosztowna zabawa a budżet nie jest z gumy.

Realia są takie a nie inne będzie powrót do starych metod - komuś trzeba zabrać by komuś dać. Lepiej zabrać tym za pracującym granicami i dać wyborcom tu na miejscu przy okazji podnosząc lekko kosztu utrzymania żeby część tego odebrać.

Złodziejska, rabunkowa polityka rządu... to się bardzo, bardzo źle skończy. Jak można próbować kłaść łapy na ciężko zarobionej kasie ludzi, którzy musieli stąd wyjechać za pracą i godnymi warunkami życia? To czyste sqrwysyństwo i najzwyklejsza próba kradzieży w majestacie prawa.

Międzynarodowe umowy finansowe na to nie pozwolą, chyba, że PiS będzie próbował się z nich wycofać.

Wraca komunizm w xzystej postaci pod przykrywką demokracji...

Osobiście znalazłem na to rozwiązanie. Zostanie e-rezydentem Estonii i rezygnacja z rezydencji podatkowej w Polsce. Oczywiście wiąże się to z otworzeniem działalności w Estonii oraz spełnieniem kilku warunków:

  • pobyt w Polsce nie może przekroczyć 163 dni w roku
  • brak ośrodka życia i interesów w Polsce

Właśnie wczoraj otrzymałem maila, że mogę już w ambasadzie estońskiej odebrać swoją kartę e-Estończyka.
Ten pomysł to była mija ostateczność aczkolwiek widząc co się dzieje w tym kraju to każdy bystry przedsiębiorca stąd wyjedzie.

Co to znaczy "brak ośrodków życia" w Polsce? I jak oni będą sprawdzać, czy nie przekracza się tych 163 dni w roku, na podstawie biletów lotniczych?

Chodzi chyba o to że masz w Polsce dom/mieszkanie, a co do przebywania pdzez te 163 dni to nie wiem jak to weryfikują.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66551.16
ETH 3591.60
USDT 1.00
SBD 2.97