µNews #02 - Stations by Spotify, Folx i Xiaomi Mi Mix 2S

in #strimi7 years ago

uNews logo

Cześć,
Tworząc µNews staram się krótko opisać kilka najnowszych technologicznych newsów. Przeszukuję różne artykuły i wybieram najważniejsze i najciekawsze informacje. Jeżeli macie jakieś pytania lub pomysły co mogę zmienić, aby ulepszyć tę formę zapraszam do sekcji komentarzy :)


Stations by Spotify

Spotify udostępniło nową aplikację o nazwie Stations. Umożliwia ona bezpłatne otwarzanie muzyki, ale tylko i wyłącznie z gotowych playlist. Eksperymentalna aplikacja narazie jest dostępna tylko w Australii ale za niedługo powinna trafić także do innych krajów.

Stations by Spotify.jpg
Stations by Spotify


Folx

Polska sieć komórkowa Folx oficjalnie wystartowała! Wyróżnieniem tej sieci wśród innych jest to że działa podobnie do takich usług jak Spotify czy Netflix. Twórcy sieci nie chwalą się niskimi cenami ale za to bardzo dużą wygodą użytkowania. Klientem Folx można zostać w dużych miastach pobierając aplikację i zamiawiając kartę prosto do domu. Operator twierdzi że karta zostanie dostarczona nam już w 15 minut. Koszt usługi wynosi 29,99zł. W tej cenie otrzymujemy:

  • rozmowy bez limitu na numery komórkowe i stacjonarne;
  • SMS-y i MMS-y bez limitu;
  • 20 GB internetu;
  • bezpłatny roaming w Unii Europejskiej

Folx
Aplikacja Folx


Xiaomi Mi Mix 2S

Krążą plotki że pierwszym urządzeniem z najnowszym Snapdragonem 845 nie będzię Samsung Galaxy S9, tylko Xiaomi Mi Mix 2S. Możliwe że premiera odbędzie się już w tym miesiącu. Xiaomi Mi Mix 2S będzie ulepszoną wersją Mi Mix 2. Różnić się będzie zastosowanymi podzespołami i umieszczeniem przedniego aparatu.

Xiaomi Mi Mix 2S
Możliwy wygląd Xiaomi Mi Max 2S

Sort:  

Dzieki spotify to teraz kazdy może zostać Dj’em
😃

Zauważyłem że wrzucając treści przez Strimi usuwają się nagłówki i linie oddzielające. Przepraszam was za to że z tego powodu newsy stały się trochę mniej czytelne.