Widoczność postów ze Strimi na innych frontendach

in #strimi6 years ago (edited)

Krótkie info

Chciałem zwrócić uwagę, że steemit.com czy busy.org nie zawsze indeksują wpisy, które mają powyżej 5 tagów (wg. mojego doświadczenia). Pamiętajcie o tym jak chcecie zwiększyć zasięg posta gdy publikujecie na Strimi.

Strimi dodaje 2 swoje tagi #strimi i #strimi-pl, więc jak zastosujecie jeszcze #nsfw to zostaje Wam jeszcze miejsce na dwa inne tagi.

EDIT #1

Być może moje doświadczenie z tagami nie odzwierciedla rzeczywistości (przeczytajcie komentarze). Przepraszam, jeśli mój post wprowadza w błąd.
Jeśli ktoś zauważył podobny problem jak ja, to niech zostawi informację w komentarzu.

EDIT #2 - ANALIZA

Zrobiłem krótką analizę widoczności postów w created/strimi oraz ich tagów.
image.png

Z analizy wynika, że post nie jest widoczny w tagu #strimi, jeżeli na posortowanej liście tagów, tag jest poza 5-tą pozycją.

Sort:  

Nie jest tak jak mówisz, wystarczy popatrzeć na nowe posty Strimi i jakoś są indeksowane prawidłowo...

A na przykład ten?
Czasami są, a czasami nie. Spotkałem się z tym publikując na DLive, gdzie można dodać więcej tagów.

Przecież ten post jest widoczny:

DLive to co innego, oni mają jakiś błąd u siebie, ale Strimi akurat to nie dotyczy.

Sorki, pomylilem linki.
Nie widze tego ani tego na https://steemit.com/created/strimi

Masz rację, oba mają 7 tagów i nie widać na Steemit. Wzywam @mowilimi :)

Dzięki za info, ograniczyłem liczbę tagów

Teraz widać Twój post (5 tagów) na Steemit i busy. Niestety usunąłeś tag #strimi-pl przez co nie widać wpisu na strimi.pl.
Zostaw tag #strimi, dodaj ponownie #strimi-pl i usuń jeden z pozostałych.

Co do DLive to po publikacji jakiegoś materiału nie był widoczny w niektórych tagach na steemit. Dopiero po zredukowaniu tagów można go było zobaczyć w created danego tagu.
I właśnie teraz mi przyszło do głowy, że może ten problem dotyczył tagów nadmiarowych.

Zrobiłem krótką analizę widoczności postów w created/strimi oraz ich tagów.
image.png

Z analizy wynika, że post nie jest widoczny w tagu #strimi, jeżeli na posortowanej liście tagów, tag jest poza 5-tą pozycją.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54506.20
ETH 2881.76
USDT 1.00
SBD 2.03