Nowy hyip 135 GH/s free

in #strimi7 years ago

Na poprzednim opisywanym przeze mnie hyipie - YouHash, zarobiłem już 200% wkładu, a to jeszcze nie koniec programu. Owszem, są bezpieczniejsze formy zarobku, ale ja lubię ryzyko i takim ludziom polecam ten program. Dzisiaj znalazłem nowy - wystartował 3 dni temu i znów duża szansa na zarobek, bo świeży program. Zapraszam do współpracy.


Posted on Strimi.it

See the full content Nowy hyip 135 GH/s free


Sort:  

Wchodzisz @koras ? Ja jestem za minimalny depozyt już :d

Ciekawe czy jest to w pełni uczciwe wobec użytkownikow i oby nie znikło szybciej jak się pojawiło wg mnie ryzykujesz swoj cenny czas lepiej poczekac chwilę aż bedziesz miał pewność co do tego

Obserwowałem zanim zacząłem grać rozwój 4 hyipów i wyciągnąłem wnioski takie, że kto wejdzie na początku ten zarobi. Im później, tym mniej zarobisz.

A poza tym gram takim kapitałem z jakim liczę ewentualną stratę.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63018.04
ETH 2471.67
USDT 1.00
SBD 2.68