You are viewing a single comment's thread from:

RE: Strimi - Chcesz Nasz Głos?

in #strimi7 years ago

Ja się obawiam gównoburzy, bo zaraz ktoś wyskoczy, że to folwark @mowilimi i @strimi głosować będzie tylko na swoich albo wg nieobiektywnych reguł itd. Bo ktoś prześle SBD a wy nie zagłosujecie ... Jak znam życie...

Co do pomysłu i płacenia, to wydaje mi się, że boty typu @whalebuilder będą bardziej uczciwe, bo o nic nie pytają i mają większą siłę głosu. Chyba, że ja czegoś nie rozumiem i przelanie 0.05 SBD dla was będzie bardziej korzystne.
My jako użytkownicy strimi nie mamy tyle kasy by zasilić konto strimi by to się opłacało.

Bardziej myślałem (i wspominałem też o tym @runningt ) że fajny by był bot, który zebrał by jakąś bazę użytkowników strimi i sprawdzał, czy oddali przynajmniej 5 vote'ów na treści w strimi. Bo żeby rosnąć potrzebujemy regularnego głosowania na treści. A mamy co? "znaleziska" ze 5 głosami. Moim zdaniem trzeba jakoś bardziej premiować aktywność na portalu. Wrzucanie linków już jest w miarę częste. Brakuje głosowania.

Sort:  

Ten @whalebuilder bot ma trochę niski SP, nie wiem czy warto. Czy istnieją bardziej hojne boty?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62899.90
ETH 2688.07
USDT 1.00
SBD 2.56