You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego film, w którym koleś masturbuje się brzoskwinią, zasługuje na tegorocznego Oscara?

in #strimi6 years ago

Mozesz stwierdzic ze mam zamkniety mozg, ale sorry, fujka... w zyciu bym czegos takiego nie chcial ogladac, moj mozg nie potrzebuje ogladania takich scen. Malo mnie interesuje czy to by bylo straight, gay, lgb...wie cos tam para ... no sorry ale nie chcialoby mi sie takiej sceny ogladac..

Sort:  

to nie ogladaj? ps "nie mam nic przeciwko, ale..." czyli jednak masz :P

Dlaczego mogles nawet pomyslec ze bym ogladal ? Mysle ze wyraznie sie wyrazilem ze nie chcialbym tego ogladac, zatem nie ogladalem i nie mam w planach tego robic. Nie zgrywaj pesudo madrali prosze... ':PPPPPPP'. Ty masz swoje zdanie a ja mam swoje, rownie dobrze moglbym stwierdzic, ze gdybys nie skomentowal, to ja bym Twojego wpisu nie skomentowal, wiec o co chodzi ? Witamy w internetach. Do otwierania mozgow sadze ze znalazlyby sie mniej kontrowersyjne rzeczy. Zrobiles cytat, jakobym ja cos takiego napisal, ze nie mam nic przeciwko, po czym wrzucasz ze jednak mam. A gdzie ja napisalem ze mam czy nie mam ? Napisalem ze mi to mozgu nie otworzy i nie zamierzam ogladac, tu nie ma nic o posiadaniu czegos przeciwko. Nie mam nic przeciwko temu ze ludzie robia rozne filmy, bardzo dobrze ze robia je rozni ludzie na rozne sposoby. I niektorym beda sie podobac filmy od X , a innym od Z, proste. Nikt nikogo zmusza do ogladania, sluchania itdi tp.

a rob sobie co chcesz, chcesz miec ostatnie zdanie to miej, moze to podbije Twoje ego, ze wygrasz jakas malo znaczaca klotnie w internecie o nic

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55450.66
ETH 2943.26
USDT 1.00
SBD 2.07