Zobacz jak zaplanować sobie urlopy w 2018 aby mieć jak najwięcej wolnego!

in #strimi7 years ago

Witajcie. Przed niektórymi pracownikami, w okolicach końca stycznia, postawione jest zadanie zaplanowania sobie urlopu na cały obecny rok. Zadanie to dopadło także i mnie:) A ponieważ lubię mieć dużo wolnego to znalazłem w sieci stronę , do której prowadzi umieszczony tu link. Kalendarz urlopowy 2018 r. pokazuje kiedy wziąć urlop aby zyskać jak najwięcej wolnego.W 2018 roku będzie aż 7 długich weekendów Mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno, i pomoże Wam ciekawie zaplanować dni wolne :)


Posted on Strimi.it

See the full content Zobacz jak zaplanować sobie urlopy w 2018 aby mieć jak najwięcej wolnego!


Sort:  

Ten kto to robil na tej stronie to powinen zawisnąć. Jest tak marnie wykonane, aż mi smutno ;(

Ja mam w tym roku 50 dni urlopu. (chwalę się) ;)

Ja tyko 36 (niestety) ;)

Witam w klubie: "a urlop wybiorę sobie w przyszłym roku" ;)

Lubię mieć "zapasik" ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57459.91
ETH 2436.61
USDT 1.00
SBD 2.38