Nie martw się o Facebooka. Sprawdziłem, co wie o nas GooglesteemCreated with Sketch.

in #strimi7 years ago

Afera Facebooka to zdecydowanie nieprzyjemna sprawa. Ale jeszcze bardziej nieprzyjemna wydaje się sprawa ich analizowania i przypisywania użytkownikom odpowiednich profili, np. poglądów politycznych. Ale


Posted on Strimi.it

See the full content Nie martw się o Facebooka. Sprawdziłem, co wie o nas Google


Sort:  

Ja mam w ustawieniach google powyłączane wszystkie możliwe zgody. Mam osobne konto przypisane do androida, tak żeby maksymalnie rozdzielić moją aktywność w telefonie od aktywności na innych urządzeniach, maili etc. Mam w przeglądarkach wtyczki chroniące prywatność itd.
Ale i tak jestem pewien że google posiada masę informacji na mój temat, z czego większością się nie chwali....
Ale czy da się od tego uciec?

Szczerze w to wątpie. Nawet wystarczy że ruszasz się po google czy innych ich miejscach z tego samego routera i myślę że już mają możliwość brania od Ciebie informacji. No tak jest to skonstruowane że nie sam internet jest wszędzie a google i inne wielkie portale i firmy

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68394.30
ETH 2644.71
USDT 1.00
SBD 2.69