Rozdaję gry SUPERHOT oraz SteamWorld Heist na Steam wśród głosujących

in #strimi7 years ago

W związku z tym, że mija tydzień od czasu gdy zagościłem w Strimi postanowiłem rozdać wśród dających temu wpisowi upvote dwie gry. Rozlosuję w sobotę o godzinie 12:00 (lub ewentualnie troszkę później) dwie osoby, które otrzymają:

  • dla pierwszego wylosowanego będzie to gra SUPERHOT (klucz steam) - więcej informacji
  • drugi wylosowany (pierwszy nie będzie już uwzględniany w losowaniu) otrzyma grę SteamWorld Heist (również klucz Steam) - więcej informacji

Jedynym warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest upvote.

Dodatkowo - każdy, kto napisze komentarz pod tym wpisem weźmie udział w dodatkowym losowaniu - tym razem będzie to gra Psychonauts (klucz Steam) - więcej informacji

Liczę, że w ten sposób uda się troszkę zachęcić Was do aktywności w Serwisie :)
#rozdajo #steam #gry #losowanie #zadarmo

Sort:  

A skąd będziesz wiedział, czy ktoś zrobił upvote? :D

Jest na górze coś takiego jak "głosujący" :)

O kurka, nie zwróciłem uwagi!

Rozruszanie się przyda :-)

liczę że się załapie w takiej małej ilości osób tu xd

A może założę konto na Steamie xD

W sumie why not? :D
A w jaki sposób chcesz się kontaktować z postującymi i głosującymi?
Tu nie ma prywatnych wiadomości :D

No właśnie już nad tym myślałem - prawdopodobnie zalecę podanie jakiegoś maila spamowego, bo tutaj ciężko o inne rozwiązanie. No chyba, że jest jakieś lepsze rozwiązanie (mam pewien pomysł, ale nie znalazłem jeszcze jego gotowej realizacji).

Dobra, zrobiłem losowanie i oto wyniki:
@juniorjpdj wygrał grę SUPERHOT
@bytakrzec wyrał grę SteamWorld Heist
@tymcio wygrał Psychonauts
Losowanie odbyło się przy pomocy serwisu random.org

Proszę Was o podanie najlepiej adresów mailowych (mogą być jakieś spamowe, podane bez znaku mały itd), ewentualnie możecie poczekać i jeśli się wyrobię to do jutra powinienem mieć już w miarę działający serwis do obsługi takich własnie przypadków, gdzie będzie można wysyłać wiadomości i nie trzeba będzie bać się o spam ;)

Nie pali się ;p Jak będzie to daj znać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36