Jak wszyscy się witają, to i ja napiszę kilka słów o sobie.

in #strimi7 years ago

Witam wszystkich Użytkowników, pozwolę sobie skorzystać z tagu #introduceyourself i napiszę coś na mój temat.

O mnie
Mam na imię Oskar, jestem 28-letnim programistą, w głównej mierze piszę w PHP, jednak sporo czasu poświęciłem pracy przy front-endzie, więc js/css nie są mi obce ;) Oprócz tego jestem odpowiedzialny za firmową aplikację mobilną napisaną we frameworku Ionic 3 (początkowo pisałem ją w ionic 1, więc był to jeszcze AngularJS, teraz to już Angular4).
Mam najcudowniejszą Żonę na świecie, bez której bym nigdy nie osiągnął tyle, ile mi się udało :)

Hobby
Standardowo interesuję się komputerami ( ͡° ͜ʖ ͡°) A dokładniej to od dobrych 13 lat wszystkie moje komputery działają dzięki systemom z rodziny GNU/Linux. Z zamiłowania kolekcjonuję gry na Steamie, natomiast z braku czasu w nie nie gram.
Przez 8 lat chodziłem do szkoły muzycznej, dzięki której straciłem jakąkolwiek ochotę zostania muzykiem, jednak zamiłowanie do muzyki wszelkiego rodzaju pozostało (od muzyki klasycznej, przez jazz, rock, na metalu i nawet muzyce elektronicznej skończywszy).

Jak tu trafiłem
Oczywiście na link natrafiłem na wykopie, na którym spędziłem ostatnie 10 lat życia, choć od czasu poznania Żony przestałem się udzielać (tzw. wyjście z przegrywu). Strimi wydaje się mieć ogromny potencjał, liczę że uda mi się być w miarę aktywną osobą, która poza wrzucaniem linków do artykułów technologicznych napisze czasem coś ciekawego.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58034.65
ETH 2448.81
USDT 1.00
SBD 2.38