Kupiłem elektrycznego longboarda z Indiegogo. Poznajcie Backfire Galaxy - pierwsze wrażenia | DailyWeb.pl

in #strimi7 years ago

Jakiś czas temu na indiegogo wsparłem projekt deski elektrycznej. Bardzo się wahałem czy na pewno to zrobić. Chiński brand. Indiegogo. W końcu jednak przekonała mnie wyprzedaż, na której były poszczególne perki. Z tego, co pamiętam, było to około 35% taniej niż teraz na kampanii podane. Stwierdziłem, że zaryzykuję. Cześć. Wiesz, że już raz w tym miesiącu jesteś na DailyWeb? Jestem Sebastian. Do naszych stałych czytelników wysyłam raz na tydzień podsumo


Posted on Strimi.it

See the full content Kupiłem elektrycznego longboarda z Indiegogo. Poznajcie Backfire Galaxy - pierwsze wrażenia | DailyWeb.pl


Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59171.28
ETH 2598.57
USDT 1.00
SBD 2.42