Cena Ethereum osiągnie 15 000 $ w tym roku: powiedział współzałożyciel Reddit

in #strimi6 years ago (edited)

Współzałożyciel Reddit, Alexis Ohanian, powiedział, że przewiduje, że cena ethereum osiągnie 15 000 $ w 2018 roku, zwiększając jej wartość rynkową do bilionów dolarów i umożliwiając jej przekroczenie bitcoina jako największej kryptowaluty na świecie. Ohanian, który obecnie pracuje w pełnym wymiarze godzin w firmie Initialized Capital - firmie venture capital, którą założył w 2012 roku - dokonał tego


Posted on Strimi.it

See the full content Cena Ethereum osiągnie 15 000 $ w tym roku: współzałożyciel Reddit


Sort:  

Niezła bzdura. On chyba nie wie jak działa kapitalizacja i ile musiałoby kasy wpłynąć. Prawdopodobnie kupil nisko i teraz shilluje.

Trochę mnie rozbawiło...Chciałem dopisać-Naćpałem się i ja gimbusowego środowiska Reddit mam wizje...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94