Sort:  

Możesz użyć głównego hasła (które zostanie zamienione na posting key) lub samego posting key. Propozycja do przemyślenia :)

Jakbym zobaczył wcześniej Twój komentarz, to bym sobie jakieś 30 minut zaoszczędził na przypominaniu hasła. Zalogowany byłem na steemit, ale hasła nie pamiętałem, a zmienić się nie dało ;)

Zadbaj o to, bo jak zgubisz hasło, to nie odzyskasz go - nie ma technicznej możliwości dokonać takiej operacji ;)

Nie wiem czy hasło to po prostu klucz prywatny, czy ustawiało się coś innego. Prawie rok temu na steemit konto zakładałem :| Jeśli to klucz, to na szczęście byłem zalogowany i już go zapisałem :)

Hasło to hasło i nigdy go nie możesz zgubić, bo wtedy konta nie odzyskasz, technicznie jest to praktycznie niemożliwe. Niedługo pojawią się Wasze klucz publiczne w Waszych ustawianiach, będą dobrze opisane aby nikt nie miał wątpliwości jaki klucz do czego służy. Co za tym idzie, będziecie mogli podejrzeć również Wasze klucze prywatne po potwierdzeniu autoryzacji.

Zawołam @mowilimi bo on się na tym lepiej zna ;)

Mi zabrakło informacji w jaki sposób jest steem używany, czy np. tagi #strimi można tez obserwować na steem czy tylko na strimi i czy zawartość konta SBD, steem czy steem power jest ta sama tu i tu.

Wszystko jest w blockchainie i konto jest to samo, więc tak - możesz sobie przeglądać tag strimi również na innych frontach (steemit, busy), SP i wszelkie inne rzeczy są te same tu i tam.

Jak to wygląda w takim razie w kwestii linkowania stron vs własnych artykułów? Skoro inne są założenia obu stron, to steem nie będzie flagował wpisów z linkami jako twórczość nie autorska?

To jest w sumie dobre pytanie.

Zgadzam się. Sam nie umiałem się zalogować. Takie info byłoby pomocne dla świeżaków.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67710.07
ETH 2614.05
USDT 1.00
SBD 2.67