Strimi nam nie dało podglądu komentarzy, daje wam go ja xD

in #strimi6 years ago

Ok, naskrobalem na szybko podgląd komentarza przed zapostowaniem. Instrukcja w komentarzu :D


Posted on Strimi.it

See the full content Strimi nam nie dało podglądu komentarzy, daje wam go ja xD


Sort:  

Do tej pory korzystałem, w zasadzie korzystam, z podglądu dostępnego w Steemit. Być może to ułatwi korzystanie ze Strimi, do czasu większego update'u. Bardzo pozytywne działanie, jak będę miał chwilę, z pewnością przetestuję!

Tylko nie wyświetla się przy odpowiadaniu na komentarze, ale to za chwilkę (jak się zmuszę) poprawie :p

Kurcze odpisałem nie z tego konta ¯_(ツ)_/¯, no cóź.

Właśnie lekko się zdziwiłem, kto mi odpisał. Myślałem, że to błąd interfejsu — Strimi.

Muszę przestać mylić karty :p

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64689.90
ETH 3450.92
USDT 1.00
SBD 2.50