rujecie i polecacie? #netflix #seriale #series #bestoftheinternet #suggestion steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream6 years ago

Są tu jacyś użytkownicy Netflixa? Jakie seriale preferujecie i polecacie?

#netflix #seriale #series #bestoftheinternet #suggestion

Sort:  

Jeśli lubisz sci-fi, to polecam "Stranger things", "The gifted" oraz "Flash". Sam aktualnie je oglądam :D

Stranger Things i Flasha oglądałem :D The Gifted sprawdzę ;]

To historia mutantów po wyginięciu X-menów ;p

Obejrzyj również film od Netflixa - "Bright". Jak sci-fi lubisz to na pewno Ci się spodoba :D

O tak, zdecydowanie był spoko :) Oglądałem od razu jak wprowadzili - w końcu Will Smith ;]

Cześć, "The Punisher" i "Daredevil" są całkiem niezłe :)

Oba skończyłem już :D

Ciekawy jest jeszcze "Black Mirror" + nowości które pojawią się "Altered Carbon" 2 lutego + "Mute"

Black Mirror to w jeden dzień całość pochłonąłem (urlop po sylwestrze) :D A na Altered Carbon czekam

Wszystkie sezony?

Tak, (niestety) tak :D

Ja z seriali netflixowych polecam "13 powodów".

serial Dark i film Kierowca

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67947.42
ETH 3264.67
USDT 1.00
SBD 2.66