You are viewing a single comment's thread from:

RE: Strimi Stream - Live #2

in #strimi-stream7 years ago

Nigdy wcześniej nie słyszałem, ale spodziewam się, że te 500 dolarów, będzie dawane w ich „nowopowstałej i dobrze rokującej” krypto walucie. Z całą pewnością nie będzie to „równowartość”, ale raczej nicwartość. Na prawdę, proszę zachować trochę zdrowego rozsądku, nikt za darmo pieniędzy nie rozdaje, nieważne w jakiej formie czy systemie. Jeszcze co do giełd/marketów krypto walut, nie wiem jak Panowie, ale ja swego czasu korzystałem z Bittrexa i bardzo sobie chwaliłem.

Sort:  

z tego co słyszałem to będzie to w formie upustu w ich "fee" ale nie zrobiłem researchu więc nie wiem dokładnie. nie inwestowałem w krypto jeszcze mimo że obserwuje temat ale chciałem wejść a tu rejestracja tylko na email praktyczna bez jakiś dowodów i innych wymagań ale zobaczę jak projekt wystartuje

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59439.79
ETH 2290.08
USDT 1.00
SBD 2.48