racje#@runningt/re-szrociak-niemieckie-tablice-rejestracje-20180207t115824174z).steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream7 years ago

Moja praca nad botem zapraszającym na strimi idzie, ale bardzo powoli. Narazie jest koncepcja, poczytałem o tworzeniu botów, zacząłem testować piston i piston-cli, i wymyśliłem jak w prosty sposób dotrzeć do treści, które są skopiowane z internetu ;) Efekt końcowy będzie wyglądał mniej więcej tak.

Sort:  

A mam inny pomysł na bota. Skoro już masz ku temu umiejętności.
Bot zebrałby listę użytkowników, którzy w jakimś stopniu byli aktywni na strimi, następnie sprawdzałby czy każdy w danym dniu zagłosował na wpisy na strimi co najmniej 5 razy.
I tworzyłby taki post z nickami na stream, żeby było widać kto wspiera tutejsza społeczność

@jocieprosza: to wydaje się do zrobienia, ale jestem dość ograniczony czasowo. Na pewno zapisuję na moją listę TODO ze steemem. Jak znajdę czas to oczywiście odezwę się do Ciebie, chyba że wcześniej ktoś inny się za to zabierze.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67112.11
ETH 2610.99
USDT 1.00
SBD 2.67