a pomocą Steemit.com i po edycji wpis zniknął z feedu strimi.pl. WTF? @mowilimi steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream6 years ago

Wrzuciłem wczoraj tutaj wpis na @strimi stream, a po publikacji znalazłem w nim literówkę, którą chciałem poprawić. Na Strimi.pl nie znalazłem opcji edycji wpisu, więc edytowałem go za pomocą Steemit.com i po edycji wpis zniknął z feedu strimi.pl. WTF? @mowilimi

Sort:  

Hej,
już tłumaczę, jeśli edytujesz treść na zewnętrznym interfejsie, ten interfejs "dokłada" i zmienia nasze meta dane po których sprawdzamy, czy treść została dodana na Strimi. Jeśli nie zgadzają się nam dane, nie pokazujemy tej treśći. Dlatego jej nie widzisz na feedzie. W nowym interfejsie już tego problemu nie będzie :)

P.S.: No i Witam na Strimi! :)

I wszystko jasne. Dzięki! Czekam niecierpliwie na nowy interfejs :-)

My również! :D

Czekaj, ale po co sprawdzać czy wpis został dodany przez Strimi? Nie wystarczy po prostu wyświetlać treści z tagu #strimi-stream?

To jest bardziej skomplikowany mechanizm niż się wydaje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85