am, że problem może leżeć na linii mój operator (Play) <-> Inny operator. Help!steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream6 years ago (edited)

Cześć Strimki!
W jaki sposób sprawdzić samodzielnie jak inni słyszą mój głos w rozmowie telefonicznej?

Wielu rozmówców narzeka, że kiepsko mnie słyszy i chciałem to sprawdzić. Ja wszystkich słyszę dobrze :-)
Na Skype, kiedyś było coś takiego, że można było połączyć się z kontem testowym, które nagrywało a później odtwarzało nagrany głos. Jest jakiś taki testowy numer telefonu?

Na razie zadzwoniłem pod swój numer i nagrałem się na własnej poczcie głosowej i jest średnio, ale nie bardzo źle. Podejrzewam, że problem może leżeć na linii mój operator (Play) <-> Inny operator.

Help!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60728.87
ETH 2661.87
USDT 1.00
SBD 2.50