wysylki plus strach ze cos jeszcze sie rozjebie, bo nie mam pudelka od tego). steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream6 years ago

Zaraz sie wybieram do sklepu zeby kupic xbox one x... #xbox i tak... kupilem tego xbox one w dzien premiery praktycznie , pogralem moze z dzien czy dwa lacznie przez te lata, no dobra moze 4-5 dni ... no i jakos nie pamietma rok temu czy cos takiego (moze mi sie mylic) w sklepie zoaczlem Gears of War 4 , no i wiadomix, kupilem przyjechalem do domu , napalony jak szczerbaty na suchary. . i dawaj XBOX CONNECT ,, PLAY PLAY ... a tu co ? nie dziala pad... nie dziala wireless ... nawet kupilem sobie nowy pad i to samo... i w sumie ta konsola sobie tylko stala i sie kurzyla, wiec dzisiaj mam w planach serio zagrac sobie w swoje gears of war 4 na nowej xbox one x ktore zaraz kupie (Tzn po pracy..) , mam nadzieje ze bedzie mi sie fajnie gralo z racji ze TV 4k, a podobno ten one X jest into 4k, i gow4 tez .Nie wiem czy strimi mialo juz pierwsze swoje rozdajo ale .... Jesli uda mi sie dzisiaj wszystko podlaczyc to robie pierwsze (jesli wczesniej nie bylo) #rozdajo #strimi-rozdajo . Xbox one (ktory ma nie dzialajacy modol wireless do pada, ale po kablu dziala). Odbior tylko osobisty ( za duzo roboty z robieniem wysylki plus strach ze cos jeszcze sie rozjebie, bo nie mam pudelka od tego).

Sort:  

Nie napisałeś jakie są zasady rozdajo. Dodatkowo piszesz, że odbiór osobisty, ale nie podałeś miasta albo chociaż województwa. Tak po za tym to musi być zarzutka, bo nawet z uszkodzonym odbiornikiem może być warte ~500zł :D

A co mam pisac jak na wypoku ? najleprzy komentarz wygrywa ? Wiadomix ze randomowo wylosuje sposrod beniz wie czego , czy to komentarz czy z lajkow. inwencja wlasna.. Odbior osobisty w NL (Amsterdam). Ja Cie nie namawiam ;) Ba ! juz od razu Ci powiem ze tego rozdajo nie wygrasz z takim attitude ;) mozesz skrolowac dalej ;) Dlaczego myslisz ze to zarzudka ? Mam Ci zdjecie zrobic ze starego i potem ja w niedlaidiotow kupujac nowego, i potem ja podczas podmieniania starego na nowy ? i potem karteczke z napisem ? to je moje rozdajo ;) nie wiem dlaczego mialbym klamac ze ktos komus dac xboxa. Pol roku temu na wypoku rozdalem gtx 980, to kutas ktory to dostal nawet mi dziekuje nie powiedzial .... lol a teraz mam Ci wszystko udowadniac.. Ehhh kolego spowodowales ze wlasnie sie zdenerwowyrzalem, bo masz takie zpierdolone podejscie do zycia, jakby wszyscy tylko oszukiwali i byi zlodziejami .. Sorki ze sie wyzylem w tym komentarzu ale musialem to z siebie wyrzucic. Spoko to normalne ze nie wierzysz... Odpowiadam... 100% real, nie fejk, zrobie potem fotke i wrzuce po pracy. Wiesz to tez nie jest tak ze jak ja chce komus zrobic dzien i oddac xboxa ze bedzie tutaj sie przed np. takim typem ludzi jak Ty pucowal i udowiadnial ze to nie fejk.. bo nie widze serio w tym sensu, no ale odpisalem Ci zeby juz bylo wiadome.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66