obaczyc ten komentarz, cos sie zepsulo sie czy ja jestem debilem do potegi n+1 ?steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream6 years ago

zaraz bede zly i wyjde z siebie, prosze niech mi to ktos wytlumaczy jak dzialaja te powiadomie. Widze ze ktos zostawil komentarz w moim wpisie, i chce go zobaczyc. Klikam w dzwonek no i wybieram te powiadomienie, klikam w date, w ikonke strimita we wszystko klikam i nic sie nie dzieje... Co ja do ..!>@>!@#>!@>#! zle robie ? Chce zwyczajnei zobaczyc ten komentarz, cos sie zepsulo sie czy ja jestem debilem do potegi n+1 ?

Sort:  

Wpisy miały kiedyś inną budowę. Były one de facto komentarzem do jednego wielkiego znaleziska @strimi, którego nie było widać. Obecnie wpisy są takimi samymi obiektami co znaleziska, przez co zmieniły się ich linki. Jednak powiadomienia zawierają starą strukturę linku (tą sprzed zmiany). Jak przy okazji każdego innego błędu, czekamy na nową wersję serwisu.

ok, a czy moglbys teraz jesli to mozliwe odpowiedziec na moje pytanie ? Co mam zrobic zeby zobaczyc komentarz do wpisu ktory kiedys napisalem , bo z tego co napisales nie wynika jak mam to zrobic, ale dziekuje za wprowadzenie do genezym nie wiedzialem tego.

Mam teraz powiadomienie ze : @mowilimi skomentowal moj wpiss : 48 lat temu .
jak go klikam to dostaje:
Oops! An Error Occurred
The server returned a "404 Not Found".
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Tutaj masz Twoje komentarze wszystkie https://strimi.pl/@isaygday/comments i jest tak jak napisał @m-b-b

Link od @m-b-b pomaga , faktycnzie moge zobaczyc ze ktos do mnie cos napisal . Czekam az te powiadomienia beda dzialaly, byloby mega fajnie, np. nie korzystac z innych stron zeby moc zobaczyc co ktos do kogos napisal w komentarzu ;) /no serio , fjanie by bylo , nie mowie ze to ma byc juz zrobione dzis czy cos, ale wiesz, fajnie by bylo , wink wink ;) A widziales ten moj obrazek co wrzucilem ostatnio w jakims wpisie, gdzie pokazuje powiadomienia ? To rozumiem ze to jest po prostu niedzialajace i nie moze w nic tam kliknac tak ? Kazdy tak ma i juz ? I to bedzie fixniete w nastpej wersji ? Czy to cos z moim kontem, ze gdziekolwiek nie klikne to mi pokazuje pusta strone ?

Powiadomienia zostaną naprawione (nowa wersja jest wolna od takich bugów). Jeśli gdzieś masz pustą stronę zgłoś to proszę (w prawym dolnym rogu, masz ikonkę buga), z góry dziękuje :)

Czasem występują błędy z linkowaniem w powiadomieniach dla samego Stream'u. Jednak dla pozostałych treści powinny działać bez problemu. Nowy interfejs tych błędów już nie będzie mieć.

Wersja beta, mówi Ci to coś? Wszyscy jesteśmy testerami:D @mowilimi robi z ekipą dobrą robotę ale opanowanie takiego serwisu wymaga czasu i feedbacku użytkowników, także na spokojnie zgłaszaj błędy po prostu.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69471.12
ETH 3758.35
USDT 1.00
SBD 3.83