You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naprawiać skrzy biegów czy szukać używki ?

in #strimi-stream6 years ago

Saab 9-3, 2000 r. Mi bardziej chodziło o doświadczenie w tym temacie (wymiana, remont). Problem jest taki że nie mam sprawdzonego źródła jeżeli chodzi o demontaż. 2 lata temu kupiłem skrzynie używaną ale jest coraz gorzej, zaczyna hałasować ,czuć opór na 1. Czyli to samo co w poprzedniej. Teraz nie wiem czy remontować czy szukać używanej. Wiem że jest gwarancja rozruchowa ale demontaż to ok 300 zł plus koszty wysyłki, nie ma pewności czy nie dostanę jakiegoś trupa. Od razu podkreślę samochód jest w mojej rodzinie od samego początku i nie mam zamiaru go sprzedawać. Za dobrze się w nim czuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59281.73
ETH 2525.99
USDT 1.00
SBD 2.47