perska - mobile) jak i z telefonu - brak przycisku dodaj treść i przycisk StreamsteemCreated with Sketch.

in #strimi-stream7 years ago

W wersji mobilnej nie można dodawać wpisów na strimi.pl - zarówno w przeglądarce (konsola developerska - mobile) jak i z telefonu - brak przycisku dodaj treść i przycisk Stream

Sort:  

I co teraz... mam dodać jako zakładkę do przeglądarki w telefonie... :)

Ewentualnie "To nie BUG, to featura" ;)

Podaje Ci tymczasowe rozwiązanie, w przyszłym tygodniu (albo w tym?) ma być podobno update więc może będzie poprawione.

Lubię to :D

Chyba jednak zrobię forka na gitlabie i zobaczę, czy mogę dodać coś od siebie ;)

Powodzenia, mi się odechciało jak zobaczyłem php. (szczerze mówiąc, pierw liczyłem na samego jsa jak w przypadku busy.org)

liczyłem na samego jsa

..będzie Pan zadowolony :) Ale to raczej przyszły tydzień.

..będzie Pan zadowolony :) Ale to raczej przyszły tydzień.

No no :D mam nadzieje

czekamy!! :D

zgłoszone

Oho! Well said.. Thanks for sharing Your kind information.. I have benefited very much from your post.. Keep it up.. All the best for your future.. Don't worry to posting. @steemit will always with you. I hope You can build a great future from Steemit Community.. Best of luck.. Stay blessed.. Be happy with us.. You can also use some important tag and bot to value up your post.. Follow me for more update..
From, me @sabihaa
And @banjo @cleverbot

Sign the picture, get out of the frame. Sign the picture, and throw it away. Sign the picture, sign the picture, throw the picture away...

Me too, it's a difficult one. Dumbledore said it best.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36