You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stop lying to me…

In antwoord op je vraag op Ello: geen idee wat ik met Steemit ga aanvangen; voorlopig kijk ik het nog even aan. 't Gaat mij niet zo zeer dat ik het hier niet plezant vind (al ben ik de werking van de website na 6 maand nog steeds niet gewoon - dat zegt toch ook al wat, denk ik) maar wat me steeds meer tegen de borst stuit is dat de meesten hier zitten omdat ze geld verdienen. Op zich nog çava, maar het maakt dat de kwaliteit (op enkele positieve uitzonderingen zoals jij) van de posts belabberd is... Ik ga voorlopig nog even steempower bijhouden, maar als ik zover ben om mijn account te sluiten: hoe moet ik dat doen...?

Sort:  

Als je delegeert blijft de steempower jouw eigendom... je geeft het alleen in bruikleen aan iemand anders omdat je er zelf niet veel mee doet... en je kan het ten allen tijde terugclaimen.

Als je je account wilt sluiten dan moet je gewoon power down doen... maar eerst de gedelegeerde SP terugclaimen natuurlijk :-)

Gebruik je deze tool? https://steemworld.org/@pentaxke

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62