Sort:  

"Ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί μου φάτο"

Σκοπός του ταξιδιού αυτού δεν είναι για να δείξω τις πράξεις μου ή να φανώ καλός. Κάθε μέρα με κάθε τρόπο προσπαθώ για τους ανθρώπους αυτούς, κα με τα έργα μου προσπαθώ να δείξω την αλήθεια σε όλους αυτούς που επιμένουν να "ζουν" στους καναπέδες θεωρώντας ότι δεν είναι χαρούμενοι με την ζωή τους και τους λείπουν πολλά πράγματα.

Σωστό.. κι εγώ οταν αναφέρω παρόμοιες καταστάσεις δε το κάνω για να δείξω τι είμαι αλλά για το γεγονός..πως έχουμε καταντήσει...

λέμε ότι έχουμε κρίση και δε μας φτάνουν τα χρήματα... λάθος απλά είμαστε άρρωστοι του υπερκαταναλονισμου...
Δε αντιλαμβάνεται κάνεις οτι το να εχει ενα σαλόνι να κάτσει είναι ήδη υπεραρκετο...
Μακάρι οι άνθρωποι να καταλάβουν που πραγματικά υπάρχει ευτυχία και χαρά...

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67617.45
ETH 3777.27
USDT 1.00
SBD 3.69