You are viewing a single comment's thread from:

RE: Street photography by Odysseas Tsouvalas

Γιατί ΠΕΙΝΑΣΑ και μου ΔΩΣΑΤΕ να φάω, ΔΙΨΑΣΑ και μου δώσατε να πιω, ήμουν ξένος και ΜΕ ΠΕΡΙΜΑΖΕΨΑΤΕ, γυμνός και ΜΕ ΝΤΥΣΑΤΕ, αρρώστησα και με ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ......Τότε θα αποκριθούν "Πότε Κύριε σε είδαμε να πεινάς και σε θρέψαμε η να διψάς και σου δώσαμε να πιεις, και πότε σε ΠΕΡΙΜΑΖΕΨΑΜΕ, η σε ΝΤΥΣΑΜΕ;" Kαι η απάντησης του Κυρίου για μας είναι"Πραγματικά σας λέω, καθόσον τα κάνατε αυτά σ' έναν από τους αδελφούς μου αυτούς τους ασήμαντους < τους τσακισμένος από την Ζωή φτωχούς, άστεγους και δυστυχείς> σ' ΕΜΕΝΑ τα ΚΑΝΑΤΕ !!Ιησούς Χριστός (Ματθαίος 25:34-40)

Sort:  

Δεν έχω παρά να σεβαστώ τον λόγο της γραφής.

Άξιο θαυμασμού δε και στους γνωστούς άγνωστους ήρωες που κρίβονται πίσω απο άγνωστες προσφορές βοήθειας σε ανθρώπους που την χρειάζονται, δύχως να το δείχνουν και να το φωνάζουν.

Please sir see my post once @liondani

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68398.12
ETH 3837.26
USDT 1.00
SBD 3.65