Encyklopedia Kryptowalut [S] - STRATIS, czyli blockchain dla dużych i średnich korporacji!

in #stratis6 years ago


Mój dTube i SteemIt - Zachęcam do odwiedzenia !

https://steemit.com/@ency-kryptowalut

Więcej informacji możecie znaleźć na moim fanpage na facebooku
https://www.facebook.com/encyklopedia.kryptowalut

Kantor 4coins!
https://www.4coins.pl/?ref=36199

Reflink do rejestracji na giełdzie Binance:

Moje ID do podania podczas rejestracji na giełdzie Binance:

  • 10150630

Wspieraj działanie kanału:

NEO: AX3wA73rwzXq4udHd7RYBnEpr2h4gZ6bD1

GAS: AX3wA73rwzXq4udHd7RYBnEpr2h4gZ6bD1

SiaCoin: e108f9fa1b27bb77cce32009c1f872b4a2513a1f8777d8b0c65547d7befc851a1d0a6925ab7a

ETC: 0x50b407Fd25b9086DDcb58eC1BD52Eb7448De1650

Muzyka z intra:

Sort:  

Ładnie zrobiony film. Dobra dykcja. Zainteresowałem się bo sam mam w portfelu Stratisa.

Mam jednak sugestię innej natury. Popracuj nad tagami, bo masz bardzo mały zasięg. Twoje materiały nie docierają do ludzi, bo nie używasz dodatkowych polskich tagów jak np #pl-kryptowaluty. Na Steemicie korzystamy z prefiksu pl- np #pl-nauka, #pl-podroze, #pl-zdrowie itd. Tutaj jest pełna lista tagów: http://steem.swhost.pl/tags

Moim skromnym zdaniem linki referencyjne odstraszają i zniechęcają, a to główni za sprawą wielu różnych piramidowych programów. Zobacz np na @tech-brave który także publikuje filmy. Kilka z nich dostały całkiem ładne upvoty, ale wystarczyło, że w jednym z nich opisał MLM i poszła flaga od Noisy'ego, niwecząc cały wysiłek. Być może lepszym rozwiązaniem byłoby nie publikować tych revlików? Nie wiem... to tylko moja refleksja. Zrobisz jak uważasz.

Powodzenia.

Cześć, dzięki za tak długi komentarz. Dopiero uczę się tego portalu, dlatego każda rada jest cenna.

Linki te nie mają nic wspólnego z żadnymi MLMami. Jeden link to zwykły kantor z krypto, a drugi to po prostu rejestracja na giełdę binance.

Sam jestem ogromnym przeciwnikiem wszelkiego rodzaju hypiów i mlmów, dlatego nigdy nie mam zamiaru ich promować :)

Fakt. Trochę niefortunnie się wyraziłem. Oczywiście w komentarzu do materiału nie ma MLMów tylko dwa revlinki; kantor i giełda. Ale bardziej obeznani z rynkiem i zasadami działania giełd/brokerów wiedzą, że giełdy/brokerzy odbijają sobie starty z wypłacanej partnerowi prowizji grając przeciwko poleconemu klientowi. W najgorszych patologicznych przypadkach giełda dzieli się z partnerem zyskami od strat klienta. Absolutnie nie twierdzę, że tak jest w przypadku 4coins i binance, ale takie a nawet bardziej wyrafinowane praktyki są wykorzystywane przez giełdy i brokerów. Oczywiście giełdy krypto nie bazują na modelu market maker i strata klienta nie jest ich zyskiem, ale są inne sposoby; np celowe ustawianie Market Order (zlecenie po każdej cenie - pkc) jako opcję domyślną na platformie - wielu świeżaków się na to nadziało i ujebali konto kupując za grubszą kasę na płytkiej giełdzie. Istnieje podejrzenie, że giełdy i brokerzy stosują podobne tricki w stosunku do polecanych systemem partnerskim klientów, właśnie po to aby odbić sobie te 20% prowizji którą muszą zapłacić partnerowi. I nawet partner może być Bogu ducha winnym i uczciwym kolesiem. Giełdy są po to aby robić kasę, nawet na krwi, trupach i wisielcach.

To jasne, że giełdy powstają po to, aby zarabiać. Zwykły biznes, gdzie twórca chce zarobić na tym co stworzył. Na szczęście Binance to giełda z wielką płynnością cashu i tutaj nie ma czego się bać. Jeżeli chodzi o fakeowe ustawianie orderów, to dzieje się tak niestety na każdej giełdzie i z tym się nic nie da zrobić. Oczywiście zawsze można przejść na zdecentralizowane giełdy, gdzie takie praktyki są zdecydowanie mniej praktykowane, bo nie mają technicznego prawa bytu z racji opóźnień przejścia każdej transakcji przez blockchain.
Ja osobiście dałem te linki pod filmem na YouTubie pod materiałem na temat jak zarejestrować się na giełdach i jak zacząć przygodę z kryptowalutami.
Obecnie przerzucam wszystkie swoje filmy na dTube dopiero i po tym mam zamiar własnie bawić się z tagami i z całym tym ekosystemem. Będę musiał poszukać sporej ilości informacji na ten temat :)

Spoko, sam ma konto na Binance i na razie sobie chwalę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62209.21
ETH 2436.43
USDT 1.00
SBD 2.66