My Steemit Story - How did my LIFE change

in #story7 years ago

My story about crypto-currencies and of course Steemit, started when the Ethereum price was around 90 cents...

I had always the feeling, the way that I live, could change and it became!

I am a graphic designer and I used my skills to gain money via internet marketing and more specific... Internet marketing in "black-hat mode". I know, I have to don't be proud of my job I did as I was using "bad techniques" to sell my products but I did it and I want to say the truth here and not to play a role... So, I was safe about job about money about monthly incomes and I had a good budget to spend on whatever I would to spend.

I met a person that he knew about crypto's world and I didn't give any attention to his words and advice as I was cool about money and I didn't want to risk to another way that I didn't know...

But... when I decided to quit IM (internet marketing) because it was not close to my beliefs, I were hired as art director for a magazine and my budget was lower and lower month by month I decide to speak again to this guy who knew about crypto-currency. This time I listened to him and I invested a good budget on crypto, I started to learn about this new world to me and then...

Then, I joined on Steemit, I saw that it was something familiar to Reddit but in upgraded version and with different community and culture! Since I saw that here I can be myself and it motivate me to be more creatively I started to love it and spend more and more time. I saw some changes in my life and all of them were good changes!

For the first time, I thought if I will join on steemit and I have to write articles, it will help me to learn English. Later, I found that my main reason to join in Steemit, was the littlest one.

So, why I stay on steemit? Why am I still posting? Why am I reading so many articles before to sleep every night? The answer is a bit simple, It helps me to be a better person! There are two ways that steemit helps me, first when I am reading something and second, when I do a research to write something!

I think if anyone want to make money via writing and curetting here without to spend a penny he must be blogger or a good blogger! Maybe i am wrong, I am still learning ;)

How is my life now? I changed the place where i live, I left the chaos of Athens and I live in a small city in Greece. I have more time to meet people as the distances are close to zero. I forgot what is metro or bus, I started again my hobbies like climbing, and bicycling on the beautiful nearest mountains and around of Plastiras Lake. I am traveling when I am missing the nice moments and my friends in Athens or any other place which i like to visit. I am working as freelancer in graphic designs and I am promoting local business via social media, I am training dogs too.

Have a nice day and thank you for reading my story!

Greek translation

Η ιστορία μου για τα κρυπτογραφικά νομίσματα και φυσικά για τη Steemit ξεκίνησε όταν η τιμή του Ethereum ήταν περίπου 90 σεντ ...

Είχα πάντα την αίσθηση, ο τρόπος που ζω, μπορεί να αλλάξει και έγινε!

Είμαι γραφίστας και χρησιμοποίησα τις δεξιότητές μου για να κερδίσω χρήματα μέσω του μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα ... Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο σε "black-hat mode". Ξέρω ότι δεν πρέπει να είμαι υπερήφανος για τη δουλειά που έκανα καθώς χρησιμοποιούσα τις "κακές τεχνικές" για να πουλάω τα προϊόντα μου αλλά το έκανα και θέλω να πω την αλήθεια εδώ και να μην παίξω κάποιο ρόλο ... Έτσι , Ήμουν ασφαλής για τη δουλειά, για τα χρήματα, για τα μηνιαία εισοδήματα και είχα έναν καλό ποσό για να ξοδέψω για ό, τι και αν ήθελα.

Γνώρισα έναν άνθρωπο που γνώριζε για τον κόσμο του cryptocurrency και δεν έδινα καμία προσοχή στα λόγια και στις συμβουλές του, καθώς ήμουν χαλαρός με τα χρήματα και δεν ήθελα να ρισκάρο με άλλο τρόπο που δεν ήξερα ...

Αλλά ... όταν αποφάσισα να σταματήσω το IM (μάρκετινγκ Διαδικτύου) επειδή δεν ήταν κοντά στις πεποιθήσεις μου, ήμουν μισθωμένος ως καλλιτεχνικός διευθυντής για ένα περιοδικό και το ποσό των χρημάτων μου ήταν χαμηλότερο και χαμηλότερο από μήνα σε μήνα, έτσι αποφασίζω να μιλήσω και πάλι σε αυτόν τον τύπο που ήξερε για το κρυπτο-νόμισμα. Αυτή τη φορά τον άκουσα κι επενδύσα έναν καλό ποσό σε cryptocurrency, άρχισα να μαθαίνω για αυτόν τον καινούργιο κόσμο για μένα και τότε ...

Στη συνέχεια, μπήκα στο Steemit, είδα ότι ήταν κάτι παραπλήσιο του Reddit αλλά σε αναβαθμισμένη έκδοση και με διαφορετική κοινότητα και πολιτισμό! Από τότε που είδα ότι εδώ μπορώ να είμαι ο εαυτός μου και με ενθαρρύνει να είμαι πιο δημιουργικός, άρχισα να το αγαπώ και να ξοδεύω όλο και περισσότερο χρόνο σε αυτό. Είδα κάποιες αλλαγές στη ζωή μου και όλες ήταν καλές αλλαγές!

Για πρώτη φορά, σκέφτηκα, αν θα συμμετάσχω στο steemit και θα πρέπει να γράψω άρθρα, θα με βοηθήσει να μάθω αγγλικά. Αργότερα, διαπίστωσα ότι ο κύριος λόγος μου να συμμετάσχω στο Steemit ήταν και ο μικρότερος.

Γιατί λοιπόν μένω στο steemit; Γιατί εξακολουθώ να δημοσιεύω; Γιατί διαβάζω τόσα πολλά άρθρα πριν κοιμηθώ κάθε βράδυ; Η απάντηση είναι λίγο απλή, με βοηθάει να είμαι καλύτερος άνθρωπος! Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους με βοηθά η steemit, πρώτον όταν διαβάζω κάτι και δεύτερον, όταν κάνω μια έρευνα για να γράψω κάτι!

Νομίζω ότι αν κάποιος θέλει να κάνει χρήματα μέσω του posting και curetting εδώ χωρίς να ξοδέψει μια δεκάρα πρέπει να είναι blogger ή ένας καλός blogger! Ίσως να κάνω λάθος, μαθαίνω ακόμα. :)

Πώς είναι τώρα η ζωή μου; Αλλάξα τον τόπο όπου μένω, έφυγα από το χάος της Αθήνας και ζω σε μια μικρή πόλη στην Ελλάδα. Έχω περισσότερο χρόνο να συναντήσω ανθρώπους, καθώς οι αποστάσεις είναι κοντά στο μηδέν. Ξέχασα τι είναι το μετρό ή το λεωφορείο, ξεκίνησα ξανά τα χόμπι μου όπως την αναρρίχηση και ποδηλασία στα ωραιότερα βουνά και γύρω από τη λίμνη Πλαστήρα. Ταξιδεύω όταν αναπολώ τις ωραίες στιγμές και τους φίλους μου στην Αθήνα ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος που μου αρέσει να επισκέπτομαι. Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας με βάση την γραφιστική και προωθώ τις τοπικές επιχειρήσεις μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, και εκπαιδεύω σκυλάκια.

Να έχετε μια ωραία μέρα και σας ευχαριστώ για την ανάγνωση της ιστορίας μου!

follow veibone copy copy.png

Sort:  

Wow, can I be your friend? I like your language, "Greek" , because the New Testament was written in Greek originally. Upvoted and followed you @veibone I will also resteemit.

Hi @joshvel nice to meet you! thank you very much for your kind words! ill follow you to look forward your blog:)

Well written!

I hope you hodled to $400!

This is awesome @veibone. Really inspirational

Thank you for your kind words! Be positive!

wraios. kalo format kai keimenaki
ki egw molis to eida
eisai sto FB group mas?

Se euxariarw parapoly! Kai gia to support kai gia to comment sou! Me to aggliko to palevw akomh:p eimai sto steemit greece! yeap! alex soul

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58397.49
ETH 2619.60
USDT 1.00
SBD 2.42