The recent recollections of the field still spent with you peep into the window of your mind | love story : 374

in #story6 years ago

1.jpg

Azken finean, benetan erdia dut berriro arratsaldean eta aurreikusten dut. Ez naiz izango Egun osoan nekea eta nekea ahaztu nahi dut, zure burua zure bularrean mantenduz. Hala ere, makina bat izan zen puntu horretan. Atzealdean lo egin Janice, azkeneko urtean eta urteetan, ez nuen egunez ikusten, eta arratsaldez, Hala eta guztiz ere, udaberrian ez nuen loreak izan, egun horretan kontuan hartuko dut, oso hasierako eguna gogoratu ahal izan dut. Etorkizunean pentsatu nuen
.
Akats handiegia suposatzen dut Ray poliki-poliki osatu zen beste norbaitekin maitemindu zen. Gure liskarrak ez ziren beti Nahi izan dut zuk eta familia txiki hau Eta gehiago lortu nahi zenuke Ezin dut esan etorkizunean, Let Maine unharness. Hala ere, baldintza bakarrean Gutxiago atxilotu egingo dute Maineekin, esaten didate? Zure etorkizuna ez da inoiz hondatuko "Nire ustez gogoan dut.
.
Badakizu, guztiz izugarri gogorra izan zen oso jelosia izango da Liburuaren ezkerraldea oso lausoa zen. Dibortzio bat eman ondoren, guztiz izugarri jaitsi zen. Gogoan al duzue, seinale bat emateko negarrez ari nintzen? Ez dakit seguruenik ez zaintzea Egun hori zure zoriontsu egun zoriontsua da Auzitegitik atzeko bidean, eremua behin eta berriro bisitatzeko joera dugu. Perfektua dirudi Hortaz, Furka, TSC, 3 liderren mazar, Kara John Hall, Fuller Road, ustez hutsik ez zitzaion bitartean.
.
Gaur egun, bizikletak berriro ikus ditzakezu. Gaur egun, bat-batean ikusten ari zaren zurekin. Beraz, {egun batean | une batez | etorkizunean | egun batean | lehenago edo geroago, etorkizunean zehaztutako ordu jakin batean] eserlekuan eseri nintzen, han egon behar nuen, gaur ...
Ez dut uste, Ray R. Azo, Campus, TSC, Fuller Road Square-k neurri hori guztia Badira neurri karratu maitale berriak, maitaleak ere han besterik ez duzu eta hori ez Ez dut beste kontrako senar senarrarekin
.
Zer oker zegoen Maineekin? erabat berdina da Bakarrik 1 familia txikia nahi nuen, baina zergatik ez nuen? Zergatik bat ere amaituko da eremuan, zergatik bidaiatu nahi du? ez etorri behin edo gehiago Ez hasi hasieratik? Gero, horietako bakoitzak jaiak ikusi ditzake, arratsaldean milaka istorioak ezezagunekin lotu daitezke eta zure burua hankak, eskuak,


This is original content by @shabbirahmad.Thank you so much to visit my travel blog.Stay with us and get more info about love, travel, life, art,photography and cryptocurrency analysis.Again thanks from @shabbirahmad.

Sort:  

Brother, your story will share a story that has been very good.

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

You got a 3.59% upvote from @upmewhale courtesy of @shabbirahmad!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59403.33
ETH 2607.28
USDT 1.00
SBD 2.38