Little married person Episode -7 | | love story :173

in #story6 years ago

1.jpg

Ezkontzako pertsona txikia Episode -7
💙💙💚💙
Zer da hau? (I)

Maitalek kontatu zidaten eta saiatu egin zen bestela zoriontsu izango zenuke
Edukia duzu Torlojua

(Allaah itxaron nirekin edo eskaintzen dit neska honi buruzko ulermen ulergarria)
Zer itxura du? Torloju

Bai, ez dut sentikor sentitzen, pozik nago, gaur egun ez dut behartu behar zoriontsu izateko, oso pozik nago zuengana,

Ados dago telefonoa desagertzear dagoela, egunean gertatzen ari zen, azkar egiaztatu zen, nire lantokiko lankide guztiek lantokian garatzen ikusi dut eta ezkondu nintzen. Horrela gertatzen da NBEko agentzia guztiek Iftar festa antolatu dute eta zehaztu Eid hurrengo egunean denek nire ezkontidea ikusi ahal izango dut, Jamalpur, nire herriko etxea, Eid oporrak egun batzuk,

10 egunetan buru ahal izango dut, lantokian ezkondu erosi besterik ez dut 2 egunetan laneko oporrak aurretik I Ez zen etxera bueltatu ez zenik, zuzeneko erdialdean, nire ama aipatu dudan bezala, Tithi bere etxera joan da egun hauetan, beraz esan nion nire ama itzuli zela, esan zidan: "Ni etortzen naiz Atzera, zortzietara joaten naiz, nire amaren espazioa sartu eta nire lekua agurtzen dut ". Zin egin dut,
Bihotz biak korrika hasi ziren,
Zer gertatu da? (Aita)

Nor da hau?
(Zabaltzekotan) gaur egun aitortu duzu, (aita)
Baina amak aipatu du !!!
Nire aitak aipatu zidan, esan zidan erabat apur bat zuela, konturatu nintzen, hala ere, tithi itzuli zela, semearen emaztea ezkondu nintzen.

(Nire alaba itzuliko da eta itzuli egingo da) bilobak, nire senarra zoroa da, nire senarra berriro itzultzen denean entzuten denean, etxera joaten diren egun kopurua, egunero ez bada, $ 64000 senarra arrastaka eraman da, beraz, ria (amona)
Zergatik?

Nola eremuko unitatea (I)
Ulertzen ez nintzen bitartean ez zidan kontatu, esan ahal izan nuen behin, aspaldi izan al zinen espero? Ez nuen eusten ama hizketan entzuten ez bazen, arretaz itzuliko nintzen,
(Allaah entzuten duzu ME buruz milaka sperms barruan), (Aitaren aita utzi, aitonaren barre egiten da)
Zergatik?

Ez al zaizu? Etxera itzultzen bazara, hain luze, ez banaiz gero, NBEren agentzia txokolate chalatake ez da hondatuko? eta, halaber, aipatutako amak itzuliko balitz, gauza asko bilduko dizkizu nire izenean, eta etorri. (Adibidez)
Zer da $ 64000 senarra noiz itzuliko zenean? Horren aurretik, zer gertatuko den hurrengoan, ez al duzue ideiarik? (Amona)

Baita ere oker, Assalamualaikum, hala ere area unitatea duzu? Chucklek tatuajea eman zion,
(Jainkoak behin eta berriz frogatzen badu txakuraren buztana oso gutxitan zuzentzen dela), jaki txarrak txarrak ditut, eta ohera joaten da,


This is original content by @shabbirahmad.Thank you so much to visit my travel blog.Stay with us and get more info about love, travel, life, art,photography and cryptocurrency analysis.Again thanks from @shabbirahmad.

Sort:  

You got a 6.77% upvote from @upmewhale courtesy of @shabbirahmad!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64725.57
ETH 3184.85
USDT 1.00
SBD 2.54