Badago emakume pazientzia

in #story6 years ago

Mediku batek Eid oporretara joango da, eta betebehar klinikoak aurkeztuko dizkio erizainari, bere laguntzaile izatera. Doctor: "Mas Mukidi, astebeteko irteera nahi dut, baina mantendu klinika etengabe irekita pazienteei zerbitzatzeko". Gorde eta zaintza koherentea izango zaizu zain gaixoarengan.
Mas: "Ready, Doc" astebetean etxera bueltatu ondoren, medikua praktikatu zen.
Doktorea: "Beraz, nola gertatzen da egoitza klinikoa astebete etxean?
Mas: "Klinika lasaia da, Doc. Aste honetan 3 gaixo daude soilik, agian medikuak oporretan ba ote den jakingo balute. Lehenengo pazientea buruhauste bat izan zen, Paracetamol eman nion.
Medikuak: Sip, egia da. Mantendu bigarrena?
Mas: Bigarrenak esaten du bere urdaila duela. Beraz Antasida errezeta maite dut, Doc.


Doctor: egonkorra! Ez da alferrik nire neskamea izan. Hirugarren pazientea nola?
Mas: Emm, gini dock. Badago emakume pazientzia, gazte eta oso xarmagarria. Arrazoia galdetu nahi dut, ohera igo da. Orduan esan zion: "Mesedez, lagun iezadazu, Mas. 3 urte ez dut gizonik ikusi! Ezin dut stand.
Doctor (erdi harrituta): Wow, zer egiten ari zara?
Mas: Iya Dok, Insto begi tanta besterik ez dut ematen. Kanek esan zuen gizonak ezin zituela behatu.

Sort:  

Kami telah upvote.. 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98